pátek 27. dubna 2012

Těšíte se na léto?

Dneska zase konečně pěkně, snad už by to z blížícím se květnem mohlo vydržet. Nemůžu se dočkat léta, jaro moc ráda nemám. Nebo ráda nerada, spíš mám alergii na to jak to začíná na jaře kvést. No to je jedno. Hrozně se, ale těším na léto, shodím všechny ty bundy, teplé mikiny a hupsnu do letního oblečení. Co rádi nosíte? Já si musím zase koupit nějaké věci na léto, ráda mám lehounké sukýnky, žabky a tílečka, prostě normál. Občas i fajn kraťasy. Potřebovala bych si koupit nějaké letní botičky, tohle léto bych chtěla hupsnout do zelené, žluté, modré s bílím pruhem. Nehlídám si nějaké nové trendy, ale ráda měním barvy v šatníku. Jeden čas jsem ujížděla na oranžové, ani nevím proč. Pak mám ráda hodně bílou, hnědou, žlutou, ale i fialkovou.
Ráda bych si koupila nějakou kabelku na léto, nějakou tašku pěknou přes rameno, pěkný sluneční brýle a nějaký správně uhozený kloubouk. Jen by to chtělo shodit asi tak dvacet kilo, aby si mě na koupáku nespletli s velrybou budu spokojená :DD

1 komentářů:

Amelie řekl(a)...

S tou poslední větou se musím bohužel ztotožnit - po 3 dětech a s nemocnou štítnou žlázou mi to nejde dolů, béééé. A léto moc nemusím, teploty tak do 25 st., pak umírám.

Okomentovat

Krásný den všem

Ocenění blogu

Ocenění blogu