středa 2. května 2012

ADHD v praxi - trhání pampelišek, vztek i pláč

Dneska po školce jsme byli venku na maličké procházce jen u domu s pesjkem. Vlastík má teď takové ty své horší dny. Bereme léky Tiapridal. Kapem pocitivě, ale ty výkyvy nálad máme. Poslední 4 dny je fakt Vlastíček hroznej. Doma vzteklej protivnej, venku protivnej, ve školce protivnej. Je prostě protivka. Jenže stejně ho mám ráda. Pro mě je to sluníčko.

Šli jsme ven a Vlastík dokáže ztropit fakt velké scény kvůli maličkostemk, i třeba kvůli tomu, že mu řeknu vem si tyhle boty, néé tamty, nebo dej mi ruku si malý mám o tebe strach. S ším nesouhlasí dokáže vyvádět. Jenže to má smůlu. Nesmím polevit. Nesmím.

 Vlastík, když chce dokáže se s krásného usměvavého sluníčka transformovat do ošklivýho bručouna
 A proč maminko, nehci, neotravuj si blbá --- i takové věty občas teď u Vlastíka slýchám. Jenže říkám si, kde to bere? Nikdo doma nikomu neříkáme si blbej. Ani naší Majdě to neříkáme a to si někdy myslím už ledacos.
 Néé a néé
 Neh mě, nebudu, jdi pryč
 tady Vlastíček je už veselý. Namotivovala jsem ho, aby mi donesl pamleišky, a že uděláme fouky fouk

 to se mu hned začlo líbit a foukal jak o život
 dětem stačí tak málo
 pořádně foukni Vlastíčku
 tyhle všechny maminko zfouknu sám jak svíčky říkal Vlastíček
Je to brouček, snažím se s ním vycházet dobře a jde nám to. Nechápu ten problém ve školce a jinde.

3 komentářů:

Amelie řekl(a)...

Je skvělej. Znám to, mám 2 děti s ADHD a PAS. Někdy je to o nervy, ale stejně je milujeme.

Martia řekl(a)...

Vlastík je určitě sluníčko i když má občas své chmurné chvilky.Přeju Vám krásné dny plné pohody a úsměvů.Martina

Helena Davidová řekl(a)...

Dájo, trošičku o té diagnoze vím...nemáte to lehké, takový každodenní boj, co.
Přeju hezké dny a hodně síly!
Helena

Okomentovat

Krásný den všem

Ocenění blogu

Ocenění blogu