sobota 17. března 2012

Můj pokus o hubnutí - Nedaří se mi vytvořit jídelníček, po kterým bych neměla hlad - Trying to lose weight.Jak pokračuji ve svém hubnutí

Ráno - Namazaná houska máslem (tmavé pečivo) + jedna a půl nožička malého párečku, čaj
Svačina - Mix ovocného Mussli, mléko
Oběd - Nudlová polévka, čaj
Svačina - 2 x čoko milka tyčinka, čaj, ovocný jogurt, rohlík namazaný apetitem, káva
Večeře - Rohlík s cihlou, margarýn, švestkový čaj

 Tyhle Musliky u nás stoji pod 30 Kč a jsou moc dobré ... :-))
Namixované Muslíčky v mléku ....

Sem dneska docela plácala co? Ah jo, v době mé periody to prostě nežrat nezvládám. S tím mám problém.Nedaří se mi vytvořit jídelníček, po kterým bych neměla hlad

2 komentářů:

ilon řekl(a)...

Mi ani nemluv o tom hubnutí, je to dřina, ach jo...
Jídelníček, po kterém by člověk neměl hlad jsem měla, ale byly to takový blafy, že člověk radši nejedl, než jíst, co tam bylo x)))

Anonymní řekl(a)...

Můj manžel bez jakéhokoli týrání zhubl za posledního půl roku dvacet kg.Vyřaď z jídelníčku všechny sladkosti-včetně různých misli,dodržování pitného programu to děláš moc dobře,zapomeň na alkohol,kávu stáhni na minimum(jedna denně).Do jídelníčku zařaď maso-vyluč uzeniny(párečky...),ovoce a nejlůležitější je zelenina-kdykoli máš hlad nbo na něco chuť dej si zeleninu-my máme doma v ledničce nakrájené zelí.Hodně štěstí,já za toho půl roku zhubla ze 74 na 68 kg. monika.gnolova@seznam.cz

Okomentovat

Krásný den všem

Ocenění blogu

Ocenění blogu