středa 25. dubna 2012

Čočky vs brýle

Ahoj,

chci se zeptat, kdo by mě z Vás tady poradil ohledně kontaktních čoček? Jaké si správně vybrat, jak to přesně funguje,docela v tomhle plavu. Potřebuju si před nákupem čoček nechat znova prohlédnout a změřit zrak? Jak se poprat s tím, když Vás v čočkách pálí a tlačí oko? Jsem prostě zvyknutá na brýle. Střídám si dvoje brýle, ale stejně nejraději nosím ty své uhozené černé. Jinak nemám až tak špatné oči mám jedničky, ale zase mám zrakovou oční vadu. A bez brýlí se mi motá hlava a je mi blbě. Jinak ještě a co barevné čočky? Má někdo zkušenost?

2 komentářů:

Lucka řekl(a)...

Ahoj Dájo, no s čočkama ti moc nepomůžu, jelikož tenhle problém nemám. Ale myslím si, že je to určitě dobrá věc. Můj Lukáš má brýle od první třídy, je krátkozraký po manželovi, tak až bude dospělý, třeba taky skončí s čočkama. Uvidíme. Já bych je ale asi ani, myslím, nosit nemohla, mám dost citlivé oči, často mi slzí a pálí,/ kvůli tomu jsem před pár lety šla na oční a bylo mi řečeno, že mám oči v pořádku/ takže moje oči by čočky asi nesnesly. Ale komu nevadí, tak proč ne? Hezký víkend vám přeju.

ludmillas řekl(a)...

:-) tak v tomto ja neporadím, môj priateľ to vyriešil inak, už nechcel okuliare a tak bol dnes na operácii, uvidíme ako to pomohlo, okuliare by už nosiť vôbec nemal :-)

Okomentovat

Krásný den všem

Ocenění blogu

Ocenění blogu