čtvrtek 15. března 2012

Pořád sama, pořád :-((

Právě sem doma, ležím na posteli, spíš sedím a na kolenou mám noťas a bloguji. Jsem pohlcená pochmurnými myšlenky. Protože řeším jeden rodinný problém, a takový docela nepěkný starosti - existenční problémy. Moc o tom nechci mluvit, snad to bude dobré. Musí. Jen jsem přišla na jednu věc. Vděk od lidí nečekej, a taky ještě jedna zásadní věc. Člověk by měl být víc sobec. Opravdu. Já se obětovala jak ve vztahu, tak pro rodinu vždy a nezbylo mi nikdy nic a ještě ve finále jsem nakonec špatná já a nejvíc to odseru. Nemyslím, tak nějak jako úplně v nejhorším, ale spíš, myslím tím, že nejsem vůbec spokojená s tím co třeba musím řešit. Takovou věc bych musela řešit po 40 ne ve 30. Ten kdo mně zná ví co řeším za problém, je to když děti odlétnout z hnízda, rodiče to bolí a někdy příjdou o to nejcennější. Já nejsem rodič, ale jsem pěstoun nevlastní sestry, kterou jsem vychovala. Teď je Majdě 22 a nějak nedokážeme spolu žít, možná ani bez sebe. Hodně těžké období. Moc o tom teď nechci mluvit. Neumím s tím bojovat. Protože jsem úplně sama. Bez partnera a bez opory. Proto nějak to víc bolí.

Cítím se hodně osamělá. Jsem introvert a vyhovuje mít svůj vlastní klid. Jenže mi chybí opora, a takový pocit být někým chvíli hýčkán, rozmazlován. Být pro někoho důležitá. To mi moc chybí. Moc. Jsem sama od těhotenství a teď je malému 5, 5 let. Není to nic pěkného být pořád sám. Ano, mám známé i pár kamarádů/ kamarádek, ale ty Vám partnerský vztah nenahradí a rodinu taky ne. Někdo mi řekne proč nezkusíš seznamku. No třeba jsem zkoušela né jednou, jenže za prvé nemám s tím úplně nejlepší zkušenosti a popravdě, když už někdo se zdá být jak si fajn, tak pak Vám ani neodepisuje je to mrtvé. Nebo někdo se Vám zdá být sympatický a je volný, ale psal to do kolonky svobodný asi tak pro prdel. Pak z něho vyleze jsem ženatý atd. Říkám seznamka není nic pro mně. Zkusila jsem sociální síť Badoo, no to je docela rychlá odezva, ale zase sledovat pořád v jednom kuse, kdo Vám píše a kde je? Já už nějak nevím jak dál no. Docela závidím ostatním mladým párům. Je mi pak fakt děsně.Říkám si tak kde je chyba? Jsem slušná, hodná, chytrá, nejsem ani nejošklivější. Tak kde ta chyba je?

Už se docela smiřuju, že asi umřu sama.  Jsem mladá a jsem sólo. Plno věcí je na tom bezva, nemusím se o nikoho navíc starat, nemusím řešit večeře, navíc špinavé prádlo, nemusím se s nikým jiným rozčilovat. Nemusím být nikomu za nic vděčná, nemusím na nikoho čekat, spoléhat se na nic, nemusím prostě nic. Jen se starat o sebe, syna a svou práci. Ségra mně už nepotřebuje.  Jenže já bych chtěla, aby se někdo aspoň málo staral taky o mně. Asi mi určitě rozumíte. Být sám má své výhody, ale i nevýhody. Neměla bych fňukat a něco dělat. Jenže u nás v práci, je čistě až na jednoho kluka, dívčí kolektiv, takže babinec, drbárna. Tam těžko někoho najít a pak pádim do školky, na nákup, doma peru, uvařim, uklidim, a jsem ráda, že jsem ráda. večer nikdy žádné hlídaní nemám, abych si mohla vyjít, takže to je taky pasé. Jedině čekat, až malej vyroste, ale to budu stará a hnusná a protivnější víc než jsem. Jestli Vás něco napadá, tak mi dejte vědět. 

7 komentářů:

Jitka řekl(a)...

Jo napadá. Nikdy není tak zle, aby nemohlo být hůř. Na jedné straně je fajn být sama, ale mít oporu, není k zahození. Moje rada: nebuď sama dlouho. Není to k ničemu.

Dajvla řekl(a)...

Já vím, jenže časově někam vecpat chlapa bude taky problém, ale zatím se nikdo ani nenašel. Bohužel bohudík. ale děkuji za reakci

Anonymní řekl(a)...

Ahoj, koupit se to dá tady: http://www.votocvohoz.cz/forum/nabizim-ostatni/2590-jine-veci-na-prodej-i-vymenu stačí napsat uživatelce weriiisek klidně i na mail very.k.witch@seznam.cz

Beatricia řekl(a)...

Děkuji ti za milou návštěvu a komentář. Uvidíš, že brzy bude pohled z okna radostný a jarní.
Tvůj článek mě velice hluboce zaujal. Chtěla bych ti dodat trošku optimizmu a víru, že budeš mít štěstí. Každý mrak má stříbrný okraj a zase vyjde slunce. Tak je to i v životě. Přeju ti to opravdu ze srdce. ♥

Shariony řekl(a)...

Na fotce ti to moc sluší. No jo, mám pocit, že slušní muži jsou buď zadaní nebo prostě moc ostýchaví. Co s malým třeba vyrazit do knihovny? Třeba tam máte i koutek pro děti, chvilku by sis tam četla a kdyby šel kolem někdo aspoň trochu sympatický...:) Vím, jak je težké někoho oslovit. A když to všechno člověk chce skloubit s prací. Majda si tě určitě váží, jen je ve věku, kdy už se chce každý trochu osamostatnit. Ale to není tebou :)

ilon řekl(a)...

Ach Darinko ... To mě TAK mrzí !!!! Když jsi se odmlčela, tak jsem si na tebe párkrát vzpoměla a říkala si, co asi děláš, jestli jsi šťastná, a jestli už máš přítele. Ach jo.
Já opravdu netuším, čím to je. Hezká jsi a moc, to je bez debat, jsi i hodná, tak vůbec nechápu, kde ti chlapi jsou !!! Ty si zasloužíš být rozmazlovaná, ach jo - TOLIK ti to přeju :-)
Darinko, nebuď smutná, jsi bojovnice - bojuj dál !!! Zkus znovu tu Seznamku, registruj se na více místech a zkoušej to. Ten pravý tam někde je. Věřím tomu.
A nebuď smutná ♥ :-)

Amelie řekl(a)...

Já bych raději byla sama...s dětmi...

Okomentovat

Krásný den všem

Ocenění blogu

Ocenění blogu