neděle 15. dubna 2012

Jak jsem Vlastíčka ostříhala

Dneska jsem se po uklízení rozhodla malého ostříhat, měl už ty vlásky hrozně zarostlé, já nic proti tomu nemám, ale školka občas měla nějaké řeči a doktorka na obvodě vždy říka, maminka podporuje hnutí hipís :D, takže jsem vzala nůžky a hřeben a šla jsem na to. Nejsem žádný kadeřník, ale mohlo to dopadnout hůř. Malej to prostě nesnáší, pořád se vrtěl hejbal hlavou, a i pět minut s emu zdálo jako půl hodina, natož pak půl hodiny. Výsledek ale docela fajn. Myslím, že doma a zadara, to docela ujde.

Pak jsem šli ven na procházku, tak jsem nafotila pár foteček, jak zase malej blbnul.



další fotky pod perexem článku.....






 vlastík miluje auta, hlavně terénáky poslední dobou


 nevím proč, ale chtěl zadupnout na zemi rajče
 všimtě si tech malých kalhot, jak jsou krátké, ještě že jsme koupili nové
 tohle auto mám zase ráda já
 lítá a lítá, jako letadlo
 a zase letí k mamince
s agátkou už ve vchodu


u dveří
 pořád si chtěl zkoušet moje brýle


 samé ksiftíky na mě házel

5 komentářů:

Alis řekl(a)...

Ahoj Dájo, Vlastíčkovi to moc sluší:). Užijte si pěkný týden!

Jarka řekl(a)...

Náhodou jsi Vlastíčka ostřihaka moc hezky, sluší mu to. Taky jsem naše kluky, jako malé střihala, teď už mi na střihání zbyl jen manžel. Sice mi většinou vynadá, že jsem ho přistřihla moc, ale k holiči nejde a zas se do té jeho hlavy, musím pustit sama. :-)))

iva221 řekl(a)...

Děkuju za návštěvu mých stránek. Vlastíčka jsi ostříhala moc pěkně. Naši kluci měli taky vždycky delší a někdy i dost dlouhé vlasy. Líbilo se nám to a poznámky ve škole a ani jinde snad nikdo neměl.

Petra - Pucíkov řekl(a)...

Vlastíka jsi ostříhala parádně;-). Já se do podobného pouštím jedině, že vezmu Lukáše strojkem u babičky a dědečka:-D. Zrovna na příští čtvrtek jsem ho objednala tady ke známé kadeřnici, aby ho střihla, samotné se mi do toho nechce:-D

Amelie řekl(a)...

Krásně jsi ho ostříhala. Nádherné fotky. Líbí se mi, jak se pořád usmívá.

Okomentovat

Krásný den všem

Ocenění blogu

Ocenění blogu