neděle 25. března 2012

Tak jaký jste měli víkend?

Tak nám zase zítra začíná po víkendu pracovní týden. Já jsem se o víkendu s malým měla tak docela pohodově šlo to, hodně jsem s ním byla venku. Jen řeším momentálně existenční otázku, kdy mám na učtu 7000 Kč a v pondělí se mi strhne 6000 Kč nájem a zbude mi nějakých 800 Kč, když budu počítat ty debilní poplatky na učtu. Dnes jsem mluvila po tel s kolegyní, naše paní ředitelka je v nemocnici na Jipce nic příjemného. Jenže naše firma čeká na dotace z MPSV, a my jsme úplně bez peněz  - firma. Prostě nula nula nula!!! Jsem z toho jaksi v prd ... Nebudu sprostá. Nemám si kde půjčit a to mám dalších zhruba 5000 Kč na další platby, školka, elektřina, sypo, telefon, internet. Já nevím co dál. Prostě opravdu nevím. Dotace mají přijít to ano, ale jako kdy? Moc ráda bych změnila už asi zaměstnavatele, jenže s dítětem ve školce, kde je pořád marod, mě nikde nenechají. Já nemám rodiče jsem s Majdou sirotek, nemáme babičky, dědy, ani tety. Nikoho. Takže nějaké hlídaní to nejde. Nevím co si teď počíst. Opravdu nevím. Jestli nepříjdou peníze na účet do 31, tak opravdu nevím co dělat. Nemám si ani, kde půjčit. Ono nějak bylo a bude, ale tohle je na prd řešit. Opravdu nevím jak dál. Doma se snažím vařit z mála a to se docela daří a v týdnu má malej obědy a svačiny ve školce. Z mála vyžit dokážu částečně, ale zase nějakému T- mobilu asi nevysvětlíte, že nemáte výplatu. A to je pořád tohle. Od listopadu máme výplatu jen v zálohách, všechno je v háji. Nemůžu a nechci tady všechno ventilovat, ale lehké to není.

A co jsme jinak dělali, no hráli si, chodili ven, vařili, česali jsme pejska, čistili domek morčátkům, prala jsem zase ( příjdu si jak pradlenka, pořád peru), koukala jsem na nějaký ten film, atd)

2 komentářů:

ilon řekl(a)...

Darinko, tohle je opravdu neúnosná situace, zajdi si na sociálku, nebo úřad, jak dávají dávky a podpory, takhle to nemohou nechat a musí ti nějak finančně vypomoct !!! Určitě máš nárok na příspěvek na bydlení - zeptej se tam něj - a i na další příspěvky !!!!

Budu držet palce, ať to dopadne dobře ***

Lucka řekl(a)...

Ahoj Darinko, Ilonka má asi pravdu. Určitě musíš mít nárok na nějaké dávky. I když vím, že oni se nepředají, ale zkusit bys to asi měla, pokud už jsi tam nebyla. Je to hrůza, jak to tady v tom státě funguje. Jsi fakt hodně silná a statečná holka, já mám manžela i rodinu a nedovedu si tvojí situaci ani představit. Nežijeme sice v luxusu,máme malej byt, ale aspoň mám co dát do hrnce. Držím ti palečky, aby se to všechno zlepšilo. Je dobře, že se tady vypovídáš z problémů, aspoň se ti trošku uleví, když se svěříš. Tak hlavu vzhůru, měj se hezky, držím palce.

Okomentovat

Krásný den všem

Ocenění blogu

Ocenění blogu