sobota 22. září 2012

Pozadí na blog

Různá pozadí můžete použít na cokoliv

































6 komentářů:

Daja řekl(a)...

Dajvli,jsi šikovná ,líbí se mi fotky zvířátek,také západ slunce nad městem a supr je výběr krásných pozadí,já jsem na kameny ale i ostatní nemají chybu.Ahoj Daja

ilon řekl(a)...

Ahoj Darinko, tak jakpak se pořád máš ? Pozadíčka jsou krásný, nejvíc se mi líbí ty kytičky na konci :-)

Ivana řekl(a)...

Mě se líbí snad úplně všechny, i když podzim to u mne jasně vyhrál! :-)

Amelie řekl(a)...

Krásné motivy.

nejetaa řekl(a)...

I can't stand sleeping in complete silence, so I always have a fan on. Also, I'lll admit that I use my ipod for most of my work day since
http://www.arabie3lan.com الشيخ الروحاني
I spend a lot of it working through paperwork. I also often use it for my walks, though, from time to time, I'll go without it and just listen to the sounds around me and take in the nice weather.

diyana tabulle řekl(a)...

www.herzas.net - Domain Parking
الشيخ الروحاني http://www.sheikhrohani.de/

Okomentovat

Krásný den všem

Ocenění blogu

Ocenění blogu