pondělí 9. dubna 2012

Naše velikonoční pondělí

Dneska máme velikonoční pondělí. Jsem utahaná jak pes, to Vám teda řeknu. Včera jsem totiž sloužila, měla jsem dva klienty v neděli. A aby malý nemusel v neděli vstávat měl zařízené hlídání u kamaráda Honzíka, který má dcerku Danielku a tak u něj malej přenocoval. A já si ho pak vyzvedla.Mezi tím jem byla celý den na nohou. Vrátila jsem se pro vyzvednutí asi tak , až kolem páté hodiny, protože jsem šla ještě mezi tím pracovně na návštěvu za naší paní ředitelkou Lenkou. Z do nemocnice, pomoct s přehrátím dat do druhého pc. Byla jsem utahaná, fakt hodně. Byla jsem ráda, že jsme s malým dorazili domů. Lehli jsme si v osm a spali až do rána. Ráno jsem se probudila za řevu malého, kdy hned volal - Maminko, vstávej jdem koledovat. A tak jak mátoha, polomrtvá ze včera jsem vstala, Vlastíček vyvenčil psa a já šla si čistit zuby a udělat ze sebe člověka. Potom jsme vyrazili na koledu. Šli jsme nahoře ke kamarádce  - sousedce, má dvě malé holky a tak tam si vykoledoval sladkůstky, pak jsme šli, "(babičce)" a tam si vykoledoval další sladkůstky, potom jsme šli za mojí paní ředitelkou do nemocnice, naše paní ředitelka "(teta)" je v nemocnici už skoro 3 týdny, má sepsy krve a moc nemocný žaludek, se žlučníkem, zítra jde na operaci, byla týden na jipce, a z toho dva týdny na oddělení. Snad to už bude dobré. Tam si Vlastíček vykoledoval bonbonečky a nějaké sladkůstky. Potom jsme šli procházkou domů. Přišli jsme dom, já ho poslala spát, protože u Honzíka toho moc nenaspal. On je zvyklý spát. Takže šel a opravdu zabral ve spinkání. Teď spí a já bloguji. Nemůžu si dát ani kafe, protože už ráno mě pálila žáha. Za poslední dny jsem tak unavená, že mě kafe, už ani nezabírá. Ke všemu nějak poslední dobou špatně vidím.

Krásné Velikonoce všem :-)))


u sousedů

potkali jsme, kluky koledniky
Vlastíček koledníček





paní ředitelka v nemocnici - stále pracuje, aby firma mohla být činná
u naší paní ředitelky práce léčí, ale taky vede k vyčerpání a kolapsu ,,,, :-(
Vlastíček si hned něco vykoledoval na návštěvě v nemocnici

právě dávali v tv pohádku Strašpitlík
na koledu přišel i "(strejda)" Čenda

velikonoce se prostě dodržují, kolednici vyšlehali pomlázkou i paní ředitelku upoutanou na nemocničním lůžku


tady Vlastik se naštval, ani nevím proč. Někdy je hodně mrzutý z ničeho nic.


9 komentářů:

Alis řekl(a)...

Ahoj, koukám, jak to malému koledníčkovi slušelo:)

Dajvla řekl(a)...

Děkujeme :-))

Lucka řekl(a)...

Hezký fotečky, tak ať to paní ředitelce vše dobře dopadne. A ty si Darinko taky odpočiň, ať jsi v pořádku bez zdravotních neduhů. Hlavně se pořádně vyspat, to je důležitý. Přeju vám hezký zbytek pondělí. papa Lucka

Anonymní řekl(a)...

Jo velmi povedený taky jsme byli u Lenky. Danča dostala taky nadílku.
Vlastík byl dobrý u más baštil jak kdyby ho máma týden nekrmila. Honza

Dajvla řekl(a)...

U cizích chutná vždy lépe :-))Honzíku

Helena Davidová řekl(a)...

Dájo, dnes jsem u vás byla poprve, četla jsem a četla asi hodinu - nemáte jednoduchý život, žijete ho statečně.
Moc děkuji za návštěvu u mě, zdravím vás i Vlastíka.
Hezký večer, Helena

Amelie řekl(a)...

Vlastík je kouzelný. Koledování mu hezky šlo. Paní ředitelce držím palce.

ilon řekl(a)...

Vlastíčkovi, koledníčkovi to moc sluší :-) Jinak jak je vidět, tak ze všeho na světě je stejně to zdravíčko nejdůležitější...

mutil řekl(a)...

Taky to nemáte jednoduché. Snad najdete čas na odpočinek. Držím palce.

A synek je šikula, sekne mu to. :)

Okomentovat

Krásný den všem

Ocenění blogu

Ocenění blogu