neděle 15. dubna 2012

Pamatujete si na svůj první den ve škole?

Když si matně vzpomínám na vstup do první třídy, tak nejvíce se mi vybavuje na stole ty Slabikáře, ta kniha mi příšla šíleně těžká a velká, taky spousta rodičů co stálo u dveří třídy, jako by chtěli hned zdrhnout. Paní učitelka mi přišla hrozně stará, a přitom jí mohlo být tak 40. Posadili mně vedle jednoho chlapečka, neměl žádný zuby a já měla jeden zub, vypadalo to jako by půlka mích spolužáků dostalu pěknou nakládačku. Paní učitelka říkala, co ve škole musíme dělat a co všechno nás čeká. Přišlo mi to jako brnkačka, do doby, než jsem doma v kuchyni skládala větu máma mele maso ....

A jak Vy a Váš první den ve škole, pamatujete si na něco?

Můj syn jde letos k zápisu do školy, takže se máme na co těšit

7 komentářů:

www.tocomebavi.blog.cz řekl(a)...

Na první den ve škole si už moc nevzpomínám,vybavím si jen pár útržků z první třídy.Měli jsme velice přísnou,starší,docela ukřičenou paní učitelku,takže asi vím,proč jsem raději zapomněla.
Tvému synkovi přeju,aby si i po letech vybavil svoje vzpomínky na první školní den!!!!

Amelie řekl(a)...

Tak to si nevzpomínám. Asi úplně obyčejný všední den.

Helena Davidová řekl(a)...

Dájo, to jsem si tedy početla! Moje vzpomínky jsou jen matné, pamatuji si na paní učitelku, Živou abecedu, ....
Víc mám v hlavě první školní dny dětí, bez slz dojetí se to neobešlo. Doma tak velcí a jití vypadaly trochu nadšeně, trochu nejistě, ty oči...
Přeju, ať máte ze zápisu i školy jen hezké vzpomínky.
Zdravím, Helena

mutil řekl(a)...

Jestli se mohu zapojit, tak se přiznám, že se taky nepamatuji. Bohužel nemám ani foto, asi jsme tehdy fotoaparát neměli. Je zajímavé, že nějaké útržky z doby předškolní si vybavím, ale první den ve škole ne.
Myslím že by podobně dopadl i syn, kdybych se ho zeptal, a to je mu málo přes třicet.
Ale asi by stejně dopadla tato anketa i u dětí školou ještě povinných. On si totiž v tom věku šesti let málokdo uvědomí, že to je zásadní okamžik v jeho životě a nevypálí si ho na svůj hard disc. :)

Díky za návštěvu u mne.

Lucie van Koten řekl(a)...

Svůj první školní den naši nechali nakamerovat, takže dodnes mám vzpomínku na to, jak blbě jsem se tvářila už tenkrát a že mě místo učebnic a písmenek nejvíc zaujala nástěnka s obrázky:-D

ilon řekl(a)...

Tedy Darinko, takhle jsem se dlouho nepobavila :))) Prý, jako by půlka třídy dostala nakládačku :D :D Tak to bylo perfektní.
No já se do školy moc netěšila, takže jsem to vytěsnila z paměti***

milušky blog řekl(a)...

Darinko,já si již na to ale vůbec nepamatuji,je to mooooooc dávno,se synem to zvládneš neboj.

Okomentovat

Krásný den všem

Ocenění blogu

Ocenění blogu