neděle 11. března 2012

Nudnej nemocnej zápisek a sociální síť

Dneska je takový ospalý zvláštní den. Pořád mně trápí ta chřipka, už je to týden, takhle dlouho jsem nachcípaná snad ještě nebyla. Dnes jsem si odpoledne šla zakoupit kapky Sinupred, a taky Coldrex s medem a citronem, beru kapky Hedelix, a taky jitrocelový sirup. Paralen 3 x denně a pořád mi dobře není. Byla jsem týden po dohodě s ředitělkou doma, ale dělala jsem práci na pc, grafiku, články, fotografie, tak jak v práci, jen s noťasem na klíně a přikrytá dekou. Dnes jsem po obědě sla jak špalek a probudila se se šílenou bolestí v krku a tlačením na průduškách. Je to děsný. Teplotu nemám to ne, ale jsem slabá jak moucha. U ničeho moc nevydržím.

Včera večer jsem chtěla blogovat, ale vůbec jsem se k tomu nedostala. Koukala jsem na film  Sociální síť o vzniku Facebooku, tenhle druh filmu zrovna můžu, všechno kolem pc a techniky mi je hodně blízké, už ohledně mého zaměstnání.

Film Sociální síť je takovým obchodním filmem vlastně, je to o tom jak jeden studen na Hardwardu stáhne všechny fotky z webu kolejí a udělá program na porovnávání holek na síťi. Pak spadne síť a on se dostane k radě, kde musí vysvětlit co se stalo. Potom se seznámí s pár mladými lidmy a svým kamarádem začnou vymýšlet stránku pro ostatní mladý lidi. Jenže nápad vymysleli všichni né jen jedna osoba, ale on byl první kdo založil obdobnou stránku a naprogramoval. Ve filmu si zahrál i Justine Timberlake, jako majitel online hudebního kanálu. Je to fajn film.


0 komentářů:

Okomentovat

Krásný den všem

Ocenění blogu

Ocenění blogu