neděle 11. března 2012

Miluju Michaela Jacksona

Já jsem velkej fanda zpěváka Michaela Jacksona. Jeho smrt mně hodně zasáhla, i když už je to nějaký pátek, člověk stále poslouchá jeho songy, chybí mi tady jako člověk. Jeho smrt mě opravdu zasáhla na plno. Když poslouchám jeho písničky, je mi často do pláče. Byl to užasnej člověk, pomluvy o tom, že to byl uchyl a pedofil, jsou fakt hodně ubohý. Michael neměl žádné dětsví, otec ho hrozně driloval v kariéře zpěváka od mala. Měli bratrskou skupinu,  aon zpíval už jako malý klučina. Žádné dětsví, filmy, hry, jen dril, vystupovaní, koncerty, nahrávání alb. Michael byl dítě, a byl jím do dospělosti. Na jeho ranči měl vlastní zábavný park, a chtěl si užívat všechno co jako malý hoch nemohl. Neměl ani žádné přátelé, protože pořád jen vystupoval. A ty opravdové přátelé se mu špatně hledali i v dospělosti. Rozuměl si s dětmi, bral je za čisté stvoření, bral ej jako kamarády. Byl i případ, kdy jeden hoch a jeho rodina obvinila Michaela z obtěžovaní chlapce na jeho ranči. Byla to velká kausa a Michaela to zasáhlo a ničilo, hodně ničilo. Odvinulo se to jeden čas i na jeho kariéře. Zlý lidi jsou a budou. Michael byl oběť. O Michaelovi se toho dodnes hodně napíše, ale to, že byl opravdu King of Pop to mu už nikdo nevezme. On dokázal, to co nedokázal nikdo. Hudbou a svým tancem dokázal vyjádřit jeden jazyk srozumitelný pro všechny národy, pro všechny země. Jeho písně znali všichni na světě a všichni rozuměli jeho písním, aniž by uměli jeho rodný jazyk.

Michael je pro mně hodně důležitá osoba v mém životě, jako malá jsem stále poslouchala jeho písničky a snažila se napodobit jeho zpěv i tanec. Taky kdo né, že jo. On měl užasný hlas. Krásný usměv. Byl to skělí člověk, ať si každej říká co chce, pro mně to byl člověk, který opravdu si mohl říkat zpěvák. Michael Jackson navždy zůstane v mímch vzpomínkách. A nejen v mích. Miliony lidí na světě ho postrádají. Milují a je pro ně tou největší ikonou hudebního světa. Stejně jako je Madonna, nebo Whitney Huston atd.











Včera jsem udělala jedno památeční videjko a hodila ho na youtube.com, třeba se Vám bude líbit. Když tak dejte paleček nahoru.

 

Michael Jackson - Billie Jean




Tady jsem ukradla z jednoho blogu básničku o Michaelovi, ale nemohla jsem jí sem nedat ....

Kdesi v Gary se zrodila hvězda,
ani ve snu se vám o ni nezdá.
Nejmenší vzrůstem i věkem,
ale přesto s tím největším srdcem.
S plachostí se na nás díval,
měl své sny, o kterých sníval.
Otevřel pusu a vydal první tón,
nikdo nemohl uvěřit, že to zpívá on.
Jak někdo tak malý nám může poplést hlavu?
vždyť by se stratil i v malém davu.
Jeho bratři i o dvě hlavy vyšší byli,
ale ani jeden z nich tohle nedokázali.
Poprvé do ruky svůj mikrofon uchopil,
a tudíž slavný záhy byl.
Dětská hvězda - bylo mu málo,
chtěl víc, co by s každým zamávalo.
A i vlkodlakem se kvůli nám stal,
kdo z nás se ho opravdu bál?
Za svou maskou skrýval tu nejkrásnější lidskou tvář,
kdo dovolil si tvrdit, že je lhář?
Pocit strachu v sobě měl,
jak chutná úspěch a porážka dobře věděl.
Lidský úspěch se přeje málo,
ale jak říká: " Všechno to za to stálo,
a nezměnil bych nic,
ještě bych dokázal víc a víc."
I na Měsíci svůj tanec ukázal,
no řeknete kdo tohle všechno dokázal?
Jeho hudba oslovila nejedno srdce,
i když sám věděl, že to vůbec nejde lehce.
Jeho jméno je jak slovo boží,
jeho duše je velká jako moře ze všech moří.
Je větší než oceán,
má náš obdiv, je to velký pán.
A i když titul " King of pop" nosil právem,
byl lidská bytost a tolik okolím nepochopen.
Hledali senzace, co bulvár by krmily,
copak nechápete jak jste ho tím zranili?
Nakonec i pravda uběhne maratón a zvítězí,
a všichni si uvědomí jaký byl člověk: složitý, omylný, nevinný..... a přitom jedinečný.
zdroj básničky: http://amonikam.blog.cz/1202/michael-jackson

2 komentářů:

ilon řekl(a)...

Ach Darinko - krásně jsi to napsala - srdcem. Mě Michael také moc chybí, je to tak strašné, že už NIKDY nebude. Nikdy ho neuvidíme naživo, nikdy neuslyšíme žádnou novou písničku ... tohle se nemělo stát. A s tím dětstvím máš pravdu - je to otřesné...
Video je nádherné !!!! :-)

Dajvla řekl(a)...

Ano, psala jsem to jak to citím. Miluju Michaela a jeho písně zůstanou večné.

Okomentovat

Krásný den všem

Ocenění blogu

Ocenění blogu