sobota 10. března 2012

Moje dnešní nákupy

Tak jsme dneska po dlouhé době se ségrou vyšly na nákupy do obchoďáků. V New Yorku měli slevy na trička a mikiny a podobně. Tak jsme si koupili za necelé tři stovky fakt pěknou mikinu. Majda má v zelené barvě, snad brzo si udělá nějakou fotku a já ve fialové, k tomu jsem si koupila naušničky ve tvaru hvězdiček k barvě mikiny.




Mikina a naušnice - New Yourker / Tesco My / Liberec

2 komentářů:

ilon řekl(a)...

Darinko - moc krásný !!!! A ty náušničky k tomu pásnou - úplně stejná barva :-)
Já byla dnes také po nákupech, celá moje rodina má narozeniny v březnu, takže mám co dělat :)))
Moje Domča má narozky už zítra, tak doufám, že bude spokojená :-)

Dajvla řekl(a)...

Kolik už je Domče? A malýmu?

Okomentovat

Krásný den všem

Ocenění blogu

Ocenění blogu