pátek 23. března 2012

Moje ztracená a zase našlá peněženka

Včera po školce jsme z donucení prázdné lednice šli na malý nákup k nám do Billi, do města se mi fakt nechtělo. No a nakoupili jsme, koupili jsme si i nanuka v tom teple, došli dom a malej uklízel nákup. A ráno , když balím věci do práce a školky, zjistím, že nemám peněženku a pak mně ťuklo, že já jí vůbec už doma neviděla. Zpanikařila jsem, jak jinak. Zase všechno měnit, dělat . No nakonec jsem se uklidnila, šla do školky, práce a pak se stavila v Bille a tam mi paní prodavačka řekla o peněžnce , kterou jsem zapoměla na odkládacím stolku. Byla jsem hrozně ráda. Já tam měla jen 30 korun, ale představa, že tam mám všechno v četně kartiček a pojištoven kartiček a občanky mně vyděsila. Fakt se mi děsně ulevilo.

6 komentářů:

Proby řekl(a)...

Děkuju, ty taky :)

Skye řekl(a)...

uf, tak to chápu, jak se ti muselo ulevit! jinak, moc hezká peněženka ;)

Livien řekl(a)...

Fííha, tak to je vážně štěstí. Také jsem takhle jednou ztratila peněženku, ale bohužel už se nenašla, take přesně vím, jaká hrůza by tě pak čekala ohledně zřizování všeho nového.

ilon řekl(a)...

Darinko, tak to byla klika, jak tak koukám, tak dobří lidé ještě nevymřeli :-)

Dajvla řekl(a)...

Jo to bylo děsný štígro, protože výměna všeho mě fakt děsila. Já jsem vůbec na tohle hrozný zmatkář a ztrácím všechno.

Amelie řekl(a)...

To se super. Mamce ukradli peněženku v Lidlu a nenašlo se nic. :-( Měla tam asi 700 Kč.

Okomentovat

Krásný den všem

Ocenění blogu

Ocenění blogu