pátek 18. května 2012

Máte rádi horory?

Já ano, teda jak který horory. Moc nesnesu typy hororů jako je třeba Saw a podobně o takových vrazích no. To beru dost vážně a bojím s etak jinak, než u hororů jsem zvyklá. Líbí se mi třeba Fredy vs Jason, taky panenka Chucky, ale miluju filmy o Hanniablovi. Saw je na mě moc krutý.

Vytvořila jsem dvě hororové videjka. Na téma panenky Chucky z filmu Cuckyho sémě, a také na Hannibala Lectera. V počítači mám ještě nenauploudované videjko na film Halloween a dělám filmík na Fredyho Krugera

 

4 komentářů:

Martia řekl(a)...

Máš ode mne u mne na mém blogu jedno malé překvapení :o) Martina

Amelie řekl(a)...

Nemám ráda horory, Saw sledoval i manžel. Plivu na tvůj hrob...ti vzkazuje...tedy to je název filmu:-)

Amelie řekl(a)...

a dál mi manžel říká, ať ti napíšu: Pach krve 1, 4 a Poslední dům nalevo...Já jsem nic z toho neviděla.

ilon řekl(a)...

Já miluju horrory !!!! Takže videjka, co jsi udělala se mi nesmírně líbí, jsi šikulka :-)
Ráda se bojím, mám ráda napětí, ale nesmí tam cákat krev.

Okomentovat

Krásný den všem

Ocenění blogu

Ocenění blogu