pátek 23. března 2012

Skye - Love show a dobrou noc všem ....

Půjdu spát, ale všem na dobrou noc a nebo, kdo sem příjde ráno ( k dobrému ráno) sem dávám pro lepší náladu tenhle song. Tak snad se bude líbit. Já jdu už do hajan. Stávám v šest ráno, zítra mám administrativu a pak na dvě hodiny klienta. Konešně pátek. Tenhle týden zase tak utekl.
No a co je na prd, zase firma nemá ani korunu. Čekáme na státní dotace z MPSV. Snad všechny sociální služby  azdr zařízení co je na tom závyslé je teď na lopatkách.  Jenže tohle ej pořád a pořád. A já živím do háje rodinu. Zaplatím v pondělí nájem a mám 1000 Kč na učtu potom. A to nemám zaplacenou školku, telefony, UPC atd. Fakt bomba!!!

No nic lidičky, jdu spát. Dnes mě šíleně bolej nohy. Mám je jak konve. Pitomá štítná žláza! Ah a měla bych se do háje obejdnat já tam ani nebyla. K sakru.

No nic slibovaná písnička a jdu do pelechu. Pá zítra holky, no i kluci jestli čtete tenhle blog. pá


Skye - Love show

2 komentářů:

Livien řekl(a)...

Píšničku znám. Držím palečky, ať ti ten pátek uteče a užiješ si zasloužený víkend. K těm financím snad jen - vím, o čem mluvíš. Jaké blaho, žít v tomto státě. :/

Amelie řekl(a)...

Finance chybí snad každému. I já otáčím každou korunu. Štítnou žlázu mám odoperovanou, ale líp mi není.

Okomentovat

Krásný den všem

Ocenění blogu

Ocenění blogu