čtvrtek 22. března 2012

Kapky zlobilky. Tak teda jak to je?

Malýmu dáváme kapičky Triaptidal na slidnění a agresivitu od dětské psychyatričky, Jenže podle mého, ať už se jedná o jakékoliv takovéto léky nástup učinku určitě po dvou dnech užívání není!? Nebo co myslíte Vy? Nám je napsala v úterý, bere je od úterka, ve středu šel do školky už nadopovanej. Bereme je 3x denně. Takže ráno před školkou, pak ve školce jsme jednu lahvinku nechali a pak večer dáváme po té večeři. Dáváme 6 kapek, máme po pár dnech zvýšit na 8 a pak myslím, že stopka je na 10 kapkách. Ve školce už včera při vyzvědnutí si ho děsně chválili jak je super a jak je super, že ty kapky zlobilky, jak jim já doma s Vlastíčkem říkáme fungují. A dnes opět ho chválili. No já nevím. Mě příjde stejný. Možná jediný co můžu číct, že hodinu neřvu mazej spát, ale fakt usne. To musím uznat. No uvidíme jak to bude dál.

Nevím jestli mi věříte, ale já už kolikrát z ty školky mám strach tam odpoledne nebo ráno jít co zase uslyším. Ah jo. Ah jo.


1 komentářů:

Amelie řekl(a)...

Jít do školky pro dítě? taky jsem se bála u dcerky a bojím se i u syna.Já si taky nejsem jistá, zda léky a kapky účinkují.

Okomentovat

Krásný den všem

Ocenění blogu

Ocenění blogu