čtvrtek 22. března 2012

Vážím ještě víc než před začátkem diety! pomoc! Tak já už nevím holky :-(

Ah jo, můj hubnoucí sne, nikdy na tebe nedošáhnu, nikdy se mi nesplníš. Dnes jsem se po měsici dietky (teda asi hodně neuspěšné vážila) To jsem dělat neměla. Já vážím ještě víc než před dietou. začla jsem na 74 kilech a mám 76 kilo. Ah jo!!! Já už holky nevím. No je pravda občas nějaký ten hřích fakt mám v podobě sušky, kousku čokošky, ale zase jsem to omezila tak, že co bylo dřív už není. Snažím se hodně dodržovat pitný režím, příjem tekutin, pravidelné jídlo, lehé, netučné, dietní. Né vždy teda. Hlavně na to nemám ani moc prostředky to tak pevně dodržovat. Ono to je taky hodn o penězích, ale já se fakt moc snažím. Já už nevím no. Přitom, ale něco jít dolů muselo, vidím to na džínech. Na pásku atd. Možná, šel jen tuk dolů, váha ne. Měla bych víc zapojit sport. Jenže taky kam to časově narvat. Mám, ale každodení procházky a toho pohybu je taky dost. Prostě bych měla jist leda tak vodu a piškoty :-()

Pokusím se to ještě nevzdat. Možná to bude špatným přístupem. Já už nevím :-((



7 komentářů:

Zorka řekl(a)...

Máš taky moc pěkný blog, líbí se mi ten blok na psaní. Kde jsi to vzala????? :-)

Tak hubnutí, to je boj! A čím jsem starší, tím je to horší. :-) Ale já jsem na tom byla až dosud úplně stejně s nabíráním při dietách. Ale teď mi nedávno jedna paní profesionálka poradila na hubnutí lecitin. Kvalitní lecitin - zdůraznila. :-) Beru ho pár dní a musím říct, že už se necítím "tak velká". Přečti si na goodlu účinky lecitinu. Třeba ti to pomůže. :-)

Jańulinka Skřet :P řekl(a)...

Máš to tady úplně úžasný :)

Amelie řekl(a)...

Lecithin i maminka zkoušela a k ničemu to nebylo, škoda peněz. Taky chci léta zhubnout a nejde mi to. :-(

Ivana řekl(a)...

Děkuji za návštěvu blogu :-) K hubnutí - mě nepomohlo méně jíst ani pohyb, ale vysadit antikoncepci. Hned bylo deset! kilo dole...

Skye řekl(a)...

přidávám se k pochvale blogu, tvůj design je úžasný!
hubnutí, to je i můj životní problém x) teď, co konzumuju americkou stravu, je to ještě horší, a to se snažím jíst rozumě. Můj problém je neustále svačení, kdybych jedla jen těch pět menších jídel denně a chodila běhat častěji, jak si pořád slibuju, tak bych asi vypadala lépe x)

ilon řekl(a)...

Darinko nic nevzdávej !!! Hubnutí je boj. Já teď zhubla 8 kilo, ale byl to boj a jedla jsem samé blafy, z kterých se mi zvedal žaludek, hlavně ryby a listový špenát. A stejně nevěřím tomu, že si váhu udržím, spíš to půjde zase nahoru...
A vůbec, ty vypadáš skvěle, mě přijde, že ani hubnout nepotřebuješ :-)

Zorka řekl(a)...

Tak zase nový vzhled blogu! Moc hezké! Líbí se mi to tu, jsi šikovná. :-)

Okomentovat

Krásný den všem

Ocenění blogu

Ocenění blogu