pátek 7. prosince 2012

Jsem dnes poztivne naladena. Prave cekam na schuzku ohledne kurzu. Dopoledne chci stihnout jednu firmu a pak chci dat kafe s kamaradkoun jestli to kamaradce vyjde bylo by to fajn. Moc fajn. Cely tyden jsem se nezastavila jen vyplnovala papiry na urady. Vypocitana podpora je uplne smesna. 4000 na 2 mesice. Odchody vcetne bydleni skolky a skoly mam 12000kc. To nejde dohromady. Obcas propadam zoufalstvi. Clovek by mel pozitivne myslet ale jak. Ja nemam ani korunu vanoce na krku. Je to slozite. Jsem sama. Partnera nemam. Jsem v tom sama. Hnaci motor je syn. Vlasticek je slunicko. Na druhou stranu rikam si ze snad bude lepe. Musi.proste bude.

1 komentářů:

Amelie řekl(a)...

Taky si říkám, že bude líp. Ale kdy? Pozitivně mi to dnes moc nejde.

Okomentovat

Krásný den všem

Ocenění blogu

Ocenění blogu