neděle 29. dubna 2012

Slizáci lepáci, stříhání gaťí a unavená na smrt

Co všechno jste dělali o víkendu?Já jsem totižod pátku uplně mrtvá, jak kdyby na mě něco lezlo. Nemám rýmu, ani kašel, ale šíleně mě z asistence chytli v sobotu ráno záda, že jsem celý den tak nějak proležela v posteli. Byli jsme na procházce se psem atd,, ale vždy jsem padla do postele. Čekala jsem, že v neděli to bude lepší. Bylo asi jen na dopoledne  apak jsem znova usla odpo po obědě jak špalek, ale aspoň jsem prala hodně prádlo, stihla jsem to vyčistit morčátkům. Uškmiknout si děravý džíny a udělat si z nich letní kratasy. Udělala jsem i Vlastíčkovi fotky slizáků lepáků.

 Já jsem tyhle džíny fakt měla ráda, pohodlný, skvělý. Jenže pod zadečkem se mi udělala mezi nohama už džuzna a tak jsem je šmikla ....


Vlastíčkovi slizáci lepáci. Je to šílená kravinka v takových plastových koulích tzv kokonech. Jeden stojí 29 Kč nebo 6x  150 kč






 nesl si je v pytlíčku

2 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Tak snad budou záda brzy v pořádku.:)
Kraťásky jsou pěkné, to je šetření..:)
A slizáky lepíky znám, má sestra také jednoho vlastní, takové blbůstky..:D

Amelie řekl(a)...

Jůůů, slizáky ještě neznááám.

Okomentovat

Krásný den všem

Ocenění blogu

Ocenění blogu