sobota 28. dubna 2012

Ukradeno z facebooku - Životní rozhodnutí

Tyhle rovnice, při výchově dětí, nastupovaní do hromadné dopravy, vaření večeře, mytí dětských zadečků fakt potřebovat nikdo nebude. Taky jsem se trápila s matikou a jak, nikdy jsem tohle pak nepotřebovala ....

3 komentářů:

milušky blog řekl(a)...

Tak toto mě rozesmálo-ale o to nejde,jukni ke mě a vyzvedni si ocenění tvého blogu.krásnou neděli.Miluš

Kubka řekl(a)...

Ahoj Dájo, děkuji za milá slova na mém blogu. Tvoje fotečky s Vlastíčkem jsou moc pěkné. A tvůj blog se mi taky líbí.Krásný den Martina

Vendy řekl(a)...

Povedené!
Vlastně takovouto matematiku opravdu k životu nepotřebujeme. V praxi stačí aritmetika. A taky umět procenta.
Ale, zase, říkají, že matematika pomáhá rozvíjet logické myšlení, a to taky není na škodu.
I když, na druhou stranu, existují lidi, kteří se mají jako prasata v žitě a logické myšlení vůbec nepotřebují.
Stačí jim kachní žaludky a hodně ohebná páteř.

Okomentovat

Krásný den všem

Ocenění blogu

Ocenění blogu