sobota 14. dubna 2012

Naše sobotní školení

Pracuju ve firmě co nabízí osobní asistenci k dětem autistům, ale také osobní asistenci nemocným handicapovaným a seniorům. Já dělám se seniory a handicapovanými, když teda vypadne asistent, protože mně na to chybí škola, ale dělám si stále cvičení a podobné věci. měla jsem platnou registraci na 18 měsícu ted jsem se zákona povinna mít kurzy. ALe jako zaměstanec v sociálních službách musím mít stejně za ten rok splěný nějaké vzdělávaní  - 24 hod a tak jsem byla napsána na kurz s certifikátem na téma polohování, přesun pacienta. Přednášku nám dala Janina Petrová ze spinálky v Liberci s kterou velmi uzce spolupracujeme.

Na kurzu jsme probirali hodně teoretických ale nejvíce praktických věcí z běžného dne asistenta s pacientem - klientem. Z prvu jsme brali hodně holky asistentky co dělají asistenci ve školce u ADHD a autistů, potom klinety s williemsovým syndromem atd. Pak jsme pomalu přecházeli tématicky na jiné odvětví naší práce, práce s lidmy po úrazech, amputacích, ošetřovaní dekubitů a jejich vznik, potom také rehabilitační pomůcky, kompenzační pomůcky atd.

Povídali jsme si, říkali své zkušenosti z praxe. Podělili se o zážitky a mohli si vzájemě pomoci. Školení bylo bezvadné, protožě všichni jsme se znali, tak i ze slečnou Petrovou. Takžě člověk nebyl nikde v cizím prostředí. Všechno bylo u nás v kanceláří.



































1 komentářů:

Amelie řekl(a)...

To mohlo být prima. Mám přednášky a školení ráda. Jen se málokdy na nějaké dostanu. Až nějaké bude, řekneš mi dopředu?

Okomentovat

Krásný den všem

Ocenění blogu

Ocenění blogu