čtvrtek 5. dubna 2012

Kytičkovaný design 1

Uff!!! To jsem si dala, celý den tady šaškuju s designem, chtěla jsem původně něco pěknýho jarního, ale nakonec, jsem sundala staženou šablonu a vytvořila jsem vlastní. Změnila písmo, natáhla kytičkové pozadí a pohrála si se šířkou stránky a menu. Snad to všichni vidíte v normal velikosti. Dneska všichni na noteboocích mají širší displey to samé na LCD monitorech takže by to problém být neměl. Jen nevím jak to vypadá v mobilu, ještě jsem to tam neotevřela. Tak snad se Vám tu v novém designu bude líbit.


2 komentářů:

ilon řekl(a)...

Moc se ti to povedlo, Darinko - je to takové veselé :-) A to písmo je zajímavé, ze začátku jsem se lekla, kde to jsem, ale už vím. Moc hezké :-)

Amelie řekl(a)...

je to pěkné. Lekla jsem se poprvé, kam jsem to vlezla.:-)

Okomentovat

Krásný den všem

Ocenění blogu

Ocenění blogu