čtvrtek 23. února 2012

První přípravy na jednu velkou charitativní akci


Dnes jsem celý den dělala v práci plakát na jeden z velkých akcí naší firmy, jedná se o ples pro handicapované a vozíčkáře. Je to charitativní akce pro celý region. Na této akci se zůčastní skupiny a zpěváci, většinou se jedná stále o ty samé. Nebudu raději jmenovat. Na akci se docela těším, protože zase uvidím i lidi s kterýma až tak do styku nepříjdu a nevidím je tak často.
Proházela jsem nějaké sponzory a taky ještě přidávala loga atd, na plakátu jsem měnila text atd, nic extra záživnýho. Jsem ale ráda, že aspoň něco. Jen se nám opět courají peníze a jako všude v sociálních neziskových organizací je to stejné. Nemyslím, že by to bylo někde o něco lepší. Jsou jisté věci c mi ve firmě vadí, ale ty raději ventilovat takto veřejně nebudu. A nemyslím si, že by to bylo až tak hrozné, jen je problém s tím žít, když všechno všude musíte platit hned. Práce mě ale hodně moc baví, a asi si neumím představit dělat něco jiného.

0 komentářů:

Okomentovat

Krásný den všem

Ocenění blogu

Ocenění blogu