pátek 30. března 2012

Jak jsem se stříhala a barvila sama

Včera jsem si koupila barvu a trochu jsem si zesvětlila vlasy, a pak jsem se snažila ostříhat si konecky , takže jsem si držela vždy pramínky vlasů a stříhala jsem, pak do culíku a sestřihla a bylo. Na fotečky se můžete tady podívat. Nevím jestli se Vám můj sestřih na jaro bude líbit. Není to o moc. Fakt není. Co myslíte ta barva, jde to?








8 komentářů:

Amelie řekl(a)...

Moc hezké.

Dajvla řekl(a)...

Děkuju :-))

Alis řekl(a)...

Já myslím, že Ti barva moc sluší!

Dajvla řekl(a)...

Moc díky holky

pavel řekl(a)...

Mám rád u holek ofinky, jsi hezká maminka. :)

Dajvla řekl(a)...

Pavel - děkuji

ilon řekl(a)...

Darinko - mooooc ti to sluší !!!! Jsi prostě kočanda :-)

Dajvla řekl(a)...

Děkuju Ilonko

Okomentovat

Krásný den všem

Ocenění blogu

Ocenění blogu