středa 22. února 2012

Moje vzpomínka na mého potkánka

Právě se probírám ve fotkách v počítači a našla jsem krásné fotečky našich dvou už zesnulích potkánů. Ten tmavý je Pecička, nejlepší potkaní kluk co jsem měla, ten malý je Honzík. Malý Honzík umřel asi po 4 měsících byl nemocný, nějaká genetická nemoc, a Pecička umřel na krásných 3 letech. Byl to ten velký kamarád.  Když koukám na ty fotky je mi hodně do pláče. Byl to opravdový kamarád. Na velikosti přítele nezáleží. Byl to skvělí kámoš, rád se zahříval v kapuci a rukávu rád chodil ven. Už tu není, pro mně opravdu velká ztráta.























It explores in photos on the computer and I found our two beautiful photos already deceased rats. It is dark pellets, rat boy best I had, is that little Johnny. Little Johnny died after about 4 months was sick, a genetic disease, and died on the beautiful pip 3 years. It was a great friend. When I look at those pictures I'm crying a lot. It was a true friend. The friend no matter the size. It was a great friend, I warmed up in the hood and sleeves like going out. It's not really for me a great loss.

0 komentářů:

Okomentovat

Krásný den všem

Ocenění blogu

Ocenění blogu