úterý 6. listopadu 2012

Hledám, hledám ....

Z deptaná. Jsem od 1.11.2012 na pracáku. A hledám si aktivně den co den práci, někdy se mi ozvou hned, někdy jedu přímo za zdrojem a všude to samé. Máte dítě, hm.... jste flexibilní, můžete v noci, můžete víkendy, můžete pozdě odpoledne, ..... ? Ano, mám dítě, ne nemohu večer, ani pozdě odpoledne, ani víkendy. Mohu jen v danou dobu mateřské školky. Hm nashledanou..... Je to v prdeli a pěkně mně to deptá. Nikdy jsem nebyla nezaměstnaná, po ´těku z vysoký školy jsem měla práci do měsíce, dělala jsem úklid v nemocnici, bylo mi jedno co vemu, hlavně práci, jenže to jsem mohla jakýkoliv čas. Teď musím čas věnovat dítěti a nemohu jak se jim z líbí. Ah jo.Kopla bych do toho. Nejhorší je,ty peníze. Jestli neseženu práci tak nevím. Pochybuju, že mi něco dají, když se počítáme na tři lidi a na ségru mi běží pěstounská. Nejhorší je to, že já pracovat narozdíl od většiny co na tom pracáku je chci, jen nemáme prostě hlídání.

Mám s toho docela dost žaludek v háji. Na vánoce se vůbec netěším.  Vypila jsem asi tak hektolitry kafe od ty doby co jsem doma, bolí mně břicho zvracím, běhám na wc, sotva večer spím. Kam jdu na pohovor bocuhne to na tom čase, školce, dítě. Nebudu ztrácet naději. Snad něco najdu.

Včera mi dělali v nemocnici na stomatochirurgii osmičku a mám stehy v puse, museli mně zout vytlouct pomalu z čelisti. Do toho dneska mi vytahovali nerv ze zubu, jedno lepší než druhý. Možná to břicho mám taky z toho. Dneska jsem byla na kafy v bejvalý práci, je to pro mně hrozně pitomí pocit tam jít, šla jsem si pro zbytek věcí. Holky, i když mně v práci občas pěkně prudily a drbárna je všude jak je holčičí kolektiv, tak je mám ráda a chybí mi. Hlavně práce byla moje rodina, teď si příjdu fakt sama :-(

1 komentářů:

Amelie řekl(a)...

Je mi to líto, ale tak už to matky dětí mívají... Mně se o práci ani nesní. JAK se 3 dětmi a bez hlídání?

Okomentovat

Krásný den všem

Ocenění blogu

Ocenění blogu