čtvrtek 19. ledna 2012

Občas mně bolí záda

Bolesti zad

18. prosince 
Někdy fakt trpím jak pes a bolí mě záda. Bolí mně tak, že nejsem schopná se ani nadechnout, hrozně mě bolí záda dole a uprostřed páteře, krční ani moc ne. Je pravda, že nějakému domacímu cvičení moc nedám, ale zase mám psa a hodn chodíme na procházky dlouhé krátké, pohyb tam je. Nejvíc mně bolí záda spíš z práce. Pracuji zrhuba 90 hodin týdně u počítače, to je zhruba 12 hodin denně, je to s přestávkma ovšem né v kuse, to by se fakt nedalo. Dělám zprávce sítě, adminstrátora, částečně i grafiku. Mimo jiné dělám taky ještě osobní asistenci v jedné organizaci na pomoc handicapovaným lidem, je to celkem fuška, starat se o staré nemohoucí lidi. Práce , mě ale moc baví. Na záda se snažím být jinak oaptrná, chodit oblečená, nemít tzv.podolky, nosit dlouhé trička, pohyb, ale čas od času to fakt chytne. Motá se mi pak i šíša od toho. Na záda mně pomáhá Voltaren mast a tabletky, ale je to dost drahé, používám spíš, takovy chladivy mentolový gel větší pikslička, docela dlouho vydrží. Potom jsou fajn hřejivé náplasě od Voltarenu, vyplatí se to větší balení, než malé. Na záda by člověk, měl být hodně opatrný. Záda nám nesou celé tělo, je to naše opěrná soustava. zdraví je jen jedno, člověk by se měl šetřit, ale pokavaď pracujete, vyděláváte, nějak to moc nejde, né vždy ... Znáte to.

0 komentářů:

Okomentovat

Krásný den všem

Ocenění blogu

Ocenění blogu