sobota 21. ledna 2012

Strhnout šnůrky

Strhnout šnůrky

20. ledna 2012

Introverti to mají v životě těžké, o proti těm extrovertům. I když taky né vždycky. Já jsem ráda sama, hodně věcí dělám pouze sama, ale čas od času je smutno všem. Ještě, že mám toho psa :D, i když ten jen chrápe :D

Naše společnost, je docela složitá a záleží na nás jak si to zařídíme. Já sekám občas kravinu za kravinou, ale člověk se pořád učí. Být introvertem a vědět to o sobě, není jednoduchý. Netrpím, žádnou sociální fobii a přesto, někam s někým si vyrazit je u mně celkem problém. Hodně velký problém. Bohužel. Buď se vymluvím, že nemám čas, nebo ho opravdu nemám a nebo někam s někým vyrazím, ale nějak si to zase neužiju. Protože pospíchám zase rychle dom. Jo tohle je docela boj. Jednou doufám, že strhám všechny ty šnůrky, co mě kde drží a budu volná. Snažím se o to. Snad to půjde.


0 komentářů:

Okomentovat

Krásný den všem

Ocenění blogu

Ocenění blogu