pátek 8. března 2013

S Vlastíčkem v knihovně

Dneska jsme si se synkem udělali návštěvu do městské knihovny nejvíce ho zaujala kniha o pirátech a také jak jinak o králíčcích :-))

Pak jsme si zašli na prima obídek do číny

nejvíc se líbila kniha o pirátech, je dělaná jako leporelo, otevřete s 3 d obrázkem a jsou tam různé mapy pokladů a podobně, pro kluky super kniha



nadšeně a zvídavě kouká na stránky



můj synek, moje největší krásno



tady zase chytal svého nerváka


šli jsme na oběd do číny


dali si jídlo






chutnalo moc



5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Nepamatuješ si název té knížky o pirátech, vypadala dobře.
marta

malé srdce řekl(a)...

Ahoj,

tak mě napadlo, že by Tě mohli zajímat stránky jedné úžasné mámy, která má rovněž syna s diagnozou ADHD a kromě této diagnozy má i poruchu autistického spektra a dětský autismus a další diagnozy. Amélie je úžasná a velmi inteligentní žena. Myslím si, že byste si měli co říct. Tak nějak to cítím ve svém srdci. Budeš-li chtít, můžeš se mrknout na její blog.

ODKAZ: http://auticekjenicek.blogspot.sk/

Děkuji moc za odkaz na Tvé vlastní stránky. Je to velmi zajímavé číst. A také se mi velmi líbí fotografie. Je to opravdu ze života. Máš velmi krásného synka. Ať se Vám vždycky daří. Rád se sem budu vracet.

malesrdce řekl(a)...

Aha, tak Amélii už znáš, jak jsem si všiml ve Tvém profilu:-)))

Kaiva L. řekl(a)...

Ahojky Dájo, to jste měli prima odpoledne.je vidět, že Vlastík byl spokojený a ty také, tak to má být.
Iva

Amelie řekl(a)...

Užili jste si a to je fajn..knihy a jídlo? Na to byste nalákali i mě:-)

Okomentovat

Krásný den všem

Ocenění blogu

Ocenění blogu