pátek 15. června 2012

Vaše plány na víkend


Jaké máte plány na víkend?
Mám rozepsanou povídku, už asi dva měsíce, snad se k ní dostanu. Potom bych ráda dodělala překlad k ruskému filmu Něžnost. Ráda si překládám ruštinu, i když minulý víkend jsem dělala slohovou práci v němčině na téma Mass Media pro jednoho známého. Známku ještě nevím, ale za pět to určitě nebude. Prý jsem minule dostala tři :D, tak mohlo to dopadnout hůř. Nemám ráda němčinu, ale učila jsem se jí zhruba osm let, něco v hlavě ještě mám. Vadí mě mluvit, jinak rozumím všechno jak text tak mluvení.
Chtěla bych z malým na malou procházku, výlet asi ne, protože budu o víkendu dělat dodělávky tiskových zpráv a vyrábět online monitoring, takže nebudu moc stíhat. Nějaký ten čas si, ale vymezím pouze pro sebe a prcka. Má snad být pěkně tak něco podniknem. Vidím to na krmení kačenek na přehradě a práci doma, procházka se psem, atd.
Lenošit o víkendu nikdy moc nestíhám, protože si vždy naplánuji spoustu věcí a nevím co mám dělat dříve. Ke všemu máme chodbu zase, takže omýt a uklidit, ale to mě čeká i normálně. Mám rozečtenou knihu Gejša, hrozně ráda se k ní vracím. Miluju ten příběh. Dostala jsem jí jako vánoční dárek od sestry. Možná bych mohla ostříhat psa, ale to fakt když bude čas. Navíc se jí udělala nějaká boulička na boku, trochu se zvětšuje. Pejsek už je starý. Hrozně nás zlobí. Opravdu někdy dost. Neposlouchá, všechno kouše. Je to, prostě náš pes no. Agátka.






Co budete dělat Vy?

1 komentářů:

Radek řekl(a)...

Já si plánoval dočíst knihu od D.K.Daviesové, ale řešil jsem objednávku a neodpustil jsem si práci na eshopu - už jsem pomalu workoholik. Děláš to ale dobře, je třeba si na sebe a rodinu vyhradit čas. Vidím, že jsi talent na jazyky, to Tě obdivuju, já na ně moc buňky nemám.

Okomentovat

Krásný den všem

Ocenění blogu

Ocenění blogu