pátek 1. června 2012

Náročný týden

Jelikož se mi v práci nahromadila v práci, tak jsem trochu lajdačila blog a návštěvy u holek blogařek, takže se omlouvám nějak za neučást. Firma je pozvaná na veletr poskytovatelů sociálních služeb a já k tomu dělala prezenční videa.Takže fakt fofr, Do toho dělám do vyučtování prezentaci z plesu vozíčkářů. Mám toho moc. Dneska jsem odpadla jak špalek odpoledne a spala jak dudek někde o půl šesté do  půl somé, malej naštestí byl na počítači, takže to vydržel, i  když oči mě vždy cukali a jukli na něj.

O víkendu nic moc neplánuju, protože jsem unavená a mám ke všemu chodbu ve vchodě - službu na vytírání jsou to dvě patra dvoje dveře. Docela si dám. Doma bych potřebovala dělat okna a vůbec se k tomu nemám. Prostě vůbec, do toho už vidím jak zase peru celý víkend. Ah jo ty víkendy.


4 komentářů:

Radek řekl(a)...

Tak to máš pěknou honičku. Chodit do práce a ještě se maximálně věnovat Vlastíkovi. Velký obdiv, že to tak dobře zvládáš. Moc příjemná fotka.

Lucka řekl(a)...

Ahoj, taky obdivuju, jak to vše zvládneš. Je ale dobře, že si lehneš i přes den, když to jde, musíš si zkrátka odpočinout. A vůbec, třeba okna počkají, svět se nezboří, to radši dělejte něco prima s Vlastíčkem. Jinak na Tvém novém blogu si nějak nevím rady s vložením komentáře, v tabulce vyberte profil není vše, co tady, tak nevím. Zkrátka mi to nejde. Hezký víkend.

Amelie řekl(a)...

Držím palce, ať vše zvládáš s úsměvem na tváři.

ilon řekl(a)...

Ach jo, Darinko, nějak se to na tebe sype... Víš co, když musíš mýt tu chodbu, tak už se vykašli na ta okna u tebe, stejně má pršet, tak co. Spíš si najdi chvilku na pořádný odpočinek.
Takže krásně odpočinkovou neděli přeju :-)

Okomentovat

Krásný den všem

Ocenění blogu

Ocenění blogu