úterý 10. dubna 2012

Že by zima?

Teď jsme měli velikonoce a tyhle fotky jsem fotila dva dny před velikonocemi :-)) u nás ve městě ve čtvrtek nějak tak při cestě do školky. Já už chci opravdové jarose vším švudy. tohle mě unavuje, jsem už vybita. Člověk se nastartuje na jaro, jak bylo krásně a teď se zase vytahovali bundy. Chci jaro, prosím .....



3 komentářů:

Lucie van Koten řekl(a)...

Milá Dajvli,
nádherná tvorba! Tohle u nás ještě napadlo? My to měli sice v neděli taky, ale hned to roztálo. Dneska to ovšem vypadá na krásný jarní den...:-)

ilon řekl(a)...

Tedy Darinko, u vás to vypadá jako v zimě... Tak u nás po sněhu dávno není ani památky.
Včera bylo krásně a dnes prší...

Fotečky jsou moc krásný :-)

Amelie řekl(a)...

I já chci jaro a teplo a sluníčkooo.

Okomentovat

Krásný den všem

Ocenění blogu

Ocenění blogu