úterý 10. dubna 2012

Procházka do města - Vlastíček měl agresivní záchvat

Dnes ráno jsem za víkend měla volno a tak jsem potřebovala nakoupit a oběhnout banku a jiné, brala jsem Vlastíčka sebou, Majda má zánět průdušek.  Všechno bylo ve městě v pohodě. Do té doby, než Vlastíček chtěl koupit v Burger Kingu hamburg za 20 korun, dělal zase ty svý manýry zvracení a tak jsem říkala ne, jdem dom. Vlastík neskutečně začal řvát a kříčet na mně po celém městě jak jsem zlá, ulhaná a že to chce koupit. Pak se mi pověsil za ruku a začal mi tahat ruce s nákupem. Lidé se na mě koukali a já nevydržela, dostal po zadku, jenže akce reakce.Vlastík začal do mě mlátil bušit a řvát na mě, nepolevila jsem. Máme to kousek, takže jsem ho popadla za ruku a prostě nepustila. Dostal pár po zadku a šlo se. Jenže necítila jsem se z toho sama moc dobře. Říkám si, že třeba se to dalo řešit jinak, ale zase jinak jak?

 cesta ve městě vedla do jednoho zverimexu hned u banky, ale seno pro naše morčátka jsme zapoměli

 morčátka a králíček
 krásná činčilka
 potkánci
 křečci
 malý kajman
 had
 vlastíka držel velký vztek opravdu dlouho
 brečel
 vztekal se a kopal i do věcí venku
a tohle je nejaká pro mně novinka, takové křupky ve tvaru zvířátek, je to docela dobré

No nevím, ale jinak to byl pěkný den. Vlastík vysílený vztekem se doma najedl a pak šel spát usl i bez protestů a já s ním  také. Spali jsme celé odpoledne. Pořád jsem hrozně unavená.


2 komentářů:

ilon řekl(a)...

Dájo - není divu, že jsi unavená - je toho na tebe prostě moc...
Zkus odpočívat, ale je jasné, že to moc nejde.
Už aby bylo léto, dovolená a třeba i nějakej... - víš, co myslím, to by bylo skvělý :-)
Tak hodně enerie ti přeji, kdyby to šlo, tak ti nějakou pošlu :-)

Amelie řekl(a)...

Mám dvě děti s ADHD, takže ti rozumím. Kolikrát jsem byla na dně, když byly holky malé. Ale poučena dvěma dětmi už to je teď brnkačka. Můžu tě ujistit, že v pubertě bude hůř. :-P

Okomentovat

Krásný den všem

Ocenění blogu

Ocenění blogu