pátek 27. dubna 2012

Váš věk. Cítíte nějakou změnu či snad diskriminaci?

Zděšeně zjištuji, že za osm let mi bude 40let. Čtyřicítka na krku. Trochu se bojím vrásek, za pár let po té následné menopauzy, šedivých vlasů atd. Myslím, že bych měla začít šetřit na kosmetické salón, protože péče v mém případě bude nutná. (tedy už teď je nutná)

Změna :- nenosím už rovnátka, to je pozitivní, negativní - nemůžu se legálně houpat na houpačkách a prolejzkách na hřišti.

dikriminace, když mně osloví nějaká 15 holka z okolí a chce si jen tak povídat, příjdu si jak duševně mentálně zaostalá, a já přitom tak ráááda rozebírám pupínky, nehtíky, kluky, ksftíček a hadýrky

3 komentářů:

ilon řekl(a)...

Já tedy žádnou diskriminaci ohledně svého věku necítím :)) Je mi fajn, a možná se teď mám lépe, než někdy ve dvaceti, jsem spokojenější, takže si myslím, že o věku to není ;-)

Lucka řekl(a)...

Jé, až za osm let, mě bylo 40 v zimě. Ale jak říká Ilonka, není to vše o věku. A hlavně, člověk musí žít naplno a nepočítat moc čísla. I když někdy se tomu nevyhnem. Hezký víkendík.

Amelie řekl(a)...

Mně věk nevadí, cítím se fajn, i když už mám sem tam šedivý vlas a povídání o kosmetice, nehtech ap. nesnáším:-)

Okomentovat

Krásný den všem

Ocenění blogu

Ocenění blogu