úterý 3. dubna 2012

Skenovala jsem pár foteček :-))

Otevřela jsem album s fotkama a naskenovala jen pár fotek. Ta holka s blond vlasy jsem já z roku 2003, kdyby jste mě nemohli poznat.


Tady je vlastíček v prosinci na 4 měsících. Asi se divíte jak krásně sedí? Ano, v tom byl hrozně šikovný. Na pěti měsících se obrátil na břicho a pohoupával se, na sedmi měsících říkal slabiky ma, ba, ha, brr a tak a lezl o stošest po bříšku na devíti vstal na nožišky a opíral se o nábytek a na roce už lítal po svých o stošest :-))


 Tady tohle je v parku, dodneska si tohle focení pamatuju. Vlastíkovi bylo sedm měsícu a lezl úplně všude. I na kočárku jsem měla kšírky nebo by vypadl.

 Tady tahal Agátku
 Tady to bylo někde na podzim takže mu bylo asi tak 15 měsícu :-))

 Tady se řechtá šmudlík malej.  V tu dobu miloval míče, ruzných velikostí.

3 komentářů:

Amelie řekl(a)...

Super vzpomínky. Nepoznala bych tě na té první fotce.

ilon řekl(a)...

Darinko - tedy musím říct, že já bych tě na té první fotce také nepoznala :-) Ale sluší ti i blond. Budeš asi takový ten univerzální typ, co jim sluší všechno - klikařko ;-)
Vlastíček je šikulka :-)

Lucka řekl(a)...

Teda Dájo, já bych Tě ani náhodou nepoznala! Moc Ti to tam sluší, neuměla bych si Tě sama představit v blond, ale myslím, že Ti sluší jak blond, tak tmavá. Jinak moc hezký fotečky. Škoda, že ty děti tak rychle rostou, že jo?:-)

Okomentovat

Krásný den všem

Ocenění blogu

Ocenění blogu