středa 18. dubna 2012

Já v novém zeleném tričku s límečkem

Včera jsem si koupila zelené triko s límečkem, stálo mně 39 korun :-))

zakoupila jsem ho v obyčejné lidovce, takové ty krámky za pár kaček seženete celkem dobrý kousky. Jo a barvila jsem si vlásečky, nevím zda si toho všimnete :-))



6 komentářů:

ludmillas řekl(a)...

Ahooj, pozerám, že si zmenila blog, musím to tu preskúmať.
pekný dník

ilon řekl(a)...

Wooow* - Darinko jsi opravdu krásná !!!! Mooc ti to sluší a to tričko je krásný, zelená k tobě jde fantasticky :-) Prostě kočanda, budu ti to říkat pořád dokolečka, protože to je pravda ;-)

Ty Dájo, nemohla by jsi zrušit takové to opisování kódů pod komentáři ?

Daja řekl(a)...

Ahojky ,díky za návštěvu na mém blogu,jsi moc milá,a ještě se stejně jmenujem,mohla bys být mojí dcerkou ,moje jsou v tvých létech ,takže vím co to je ulovit báječné tričko za babku!!!Je parádní a sekne Ti jak ulité ,barvu na vlasy bych volila světlejší z vysokým leskem,ty tvoje kukadla by fantasticky vynikla...Také Vlastíček je šikulka je vidět,že má supr mamku !!!!!moje vnučka také dělala asistentku ale v německu,pak tady a ted dělá v automobilce ...(mám Tě oslovovat Darinko ?)Těším se zas na příště Daja

ilon řekl(a)...

Nejde to... jestli jsi u mě na blogu myslela toto. Zase se mi to tam objevuje... Nepustí mě to bez toho dál...

Lucka řekl(a)...

No fakt ti to sluší. Taky bych se přimluvila za zrušení toho opisování kódů. Pokud to jde. Díky, hezký večer, Lucka

Amelie řekl(a)...

Ty jsi samá změna a tričko je moc pěkné. Super cena.

Okomentovat

Krásný den všem

Ocenění blogu

Ocenění blogu