úterý 3. dubna 2012

Co se má stát, se stejně stane


Co se má stát se stejně stane, …
Ah jo, tak nedávno jsem Vám tady vyprávěla jak jsem ztratila peněženku v obchodě, tak nakonec jsem jí opravdu ztratila. Díky bohu, že ta občanka byla zvlášť. Včera jsem po poradě byla na malém nákupu. Protože stále, stále čekám peníze svou únorovou mzdu. Dostala jsem 600 Kč od naší šéfové, co mi pak strhne v záloze v březnové výplatě.  A tak jsem něco nakoupila a zbytek jsem šla koupit něco malého velikonočního. No a co se nestalo. Zjistila jsem při cestě do nemocnice, že nemám peněženku. Když jsem chtěla platit oběd. Hledám v igelitce, hledám v batohu u notebooku a nic. Prostě nic. Neumíte si představit jak moc mě to štve. Měla jsem tam asi 120 Kč. Já víc nemám. Momentálně nemám ani kábly. U sebe mám asi 15 korun co jsem měla v kapse u džínsů, takže za to koupím rohlíky a jdu dom. Na učtu mám kontokorent kam mohu do mínusu, v mínusu jsem každý měsíc. Jenže teď nemohu nijak vybrat na bance jsem zrušila kartu, nechala jsem jí zablokovat. Nemůžu teď udělat ani novou, protože vystavení novou je sice do deseti dnů, ale strhnou mi z účtu 250 kč. Na učtu jsem mínus 500 kč (kontik)  a to nemůžu ani vybrat, protože na pokladně v bance to je jen za výběr 60 korun. Takže patovka.
Prostě co se má stát se fakt nakonec stane.

2 komentářů:

ilon řekl(a)...

Darinko, to je mi moc líto... Držím palce, aby bylo brzy lépe...

Dajvla řekl(a)...

Děkuju Ilonko, snad už bude

Okomentovat

Krásný den všem

Ocenění blogu

Ocenění blogu