středa 7. března 2012

Ležím doma, pracuju

Nějak to na mně padlo a mám v sobě nějakou virozu, nemám teplotu, ale hodně mi bolí v krku a celkově jsem vyčerpaná a ke všemu mám rýmu. A tak jsem po domluvě v práci si vzala práci dom a dělám doma webovky a aktualizace. Ah jo ještě musím udělat velikonoční přáníčka atd. Ono je toho docela dost.

Doma mně pracovat vůbec nebaví, protože mi příjde ten den takový nakopaný, ano můžu s evyspat, nebo si uvařit atd, ale zase dělám pak práci na kousky. Lepší je to v klidu v práci, ale fakt to nešlo. Navíc jsou věci, který v práci taky neudělám a ani nemohu. Když třeba konverzuji online na skypu a dělám práci online s vedením.

Tady venku zase mrzne, sice svítí slunko, ale zima je. Na nějaké to běhaní v mikině to fakt není. Stačí, když člověk jde se psem. No náš pes mně opět vytáčí, není snad den, kdy by nás ta čubinka nevytočila. Je jí teď deset, teda bude v květnu, ale musí se před ní všechno schovávat. Prostě všechno.

Včera v noci jsem nemohla spát a tak jsem udělala zamilované videjko LOVE THEME s hudbou Bena Cristovaa a Moniky Bagárové  - Chci. Komu se videjko bude líbit, dejte paleček nahoru na Youtube díky. Nebo si to vložte na stránečky k sobě :-)


0 komentářů:

Okomentovat

Krásný den všem

Ocenění blogu

Ocenění blogu