neděle 26. února 2012

Ze šuplíčku - Moje kosmetika - Levný vecičky, ale docela dobrý

Něco ze šuplíčku. Jsem se hrabala v kosmetice, a vyhazovala nějaký starý šminky a tak. Vyfotila jsem pár věciček, kterých se nevzdám.

 Tenhle sprej má takovou exotickou vůni, voní hrozně svěže. Je fajn po sportu. A vydrží celkem dlouho .....
 Tak šminky, make-up a jeden red lak. Ty šminky jsou bezvadný, vůbec se neroztírají, nemažou drží, neubejvaj, neprášej se nic. Make- up s tim je to horší jsou to dva druhy, jsou tam dva písty, jeden tmavší a světlejší. Jsou jemný, ale myslím, že to nebyl úplně nej kauf, tenhle red lak je pěknej, když máte hodně očistěné nehtíčky a krásně jemně ho nanesete, po celé délce nehtu vypadá docela pěkně.

 Tenhle krém se dá nanášet jak na den tak noc, já ho třeba používám třeba po odličení. Jen bacha na oči, on nějak k těm očím je hodně citlivej a dost to u očí pálí. Jinak je bezvadnej.

 Tohle jsou mí dva nejnovější laky. Hodně dlouho vydržej.



 Rtěnka a lesk na rty v jednom
 Tenhle levný make-up ma skvělou barvu.
 Tady je dobrá rtěnka, ale zase úplně na nic je lesk na rty. Tohle je od vietnamců, tak se není čemu divit, ale lesk na rty aspoň pěkně voní, když už nic jinýho.

 Jo tyhle stíny, mám dobrý tři roky určitě. Užasný pořád držej, libí se mi barva, žádná křiklavá nic.

 Pár stínů a make-up

 Jsem nemohla najít všechny laky co mám, mám jich děsnou hromadu. Postupně vyfotím.

Ty Cien krémy jsou koupený v Lidlu, ale neznám nic lepšího.

 Další láček na nehtíčky ....
 Gel na vlasy
Ženšenový krém

1 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

ahoj schánim ten make up s dobrou barvou maj ho u vas dekuji

Okomentovat

Krásný den všem

Ocenění blogu

Ocenění blogu