neděle 26. února 2012

Neděle a zase je hnusně

Zase jsem musela do toho příšerného počasí pro praštěné pečivo a jogurty. Brr nesnáším tohle počasí, venku už to vypadalo na jaro, tedy aspoň včera a dnes zase sníh a mráz. Teď ležím v posteli a píšu na blogu a dělám zase fotky. Chci udělat taky fotky kosmetiky a napsat nějaký článeček. Možná večer kouknu na nějaký filmík, ještě nevím. Nedávno jsem viděla Ken Park od Larryho Clarka co natočil v 1995 film Děti a pak Šikanu. Spíš mi to přišlo jak laciný péčko, ale jinak to ušlo. Jenže filmy o americké mládeži mně docela příjdou depresivní, když vidí jak žijou, jen sex, drogy, žádné zájmy, nic prostě. Myslím, že všichni, ale takový nejsou. Tyhle problémy mají všichni. Poslouchám nějaký písničky. Mám rozposlouchanou hudbu od Tegan a Sary, nějaký albíčka, takže poslouchám. Potřebovala bych taky vytřídit ty věci a nakoupit si ěnjaký hadříčky na jaro, přemýšlela jsem , že bych si i něco spíchla. jen mít ale čas. Ah jo ten čas. Zítra zase do práce, dělám teď grafiku na jednu akcičku, takže je to piplačka. No aspoň něco no. Jen ty prachy by mohli přijít.

0 komentářů:

Okomentovat

Krásný den všem

Ocenění blogu

Ocenění blogu