úterý 10. ledna 2012

Každý nosí masku

9. prosince 2011

"Pod maskou"

No myslím, že každý nosí masku a pod maskou něco ukrývá, ať je to bráno jak chce každý znás něco schovává. Masky jsou tajemné a mohou nás svým způsobem i chránit, ale identitu nám neschovají. Je to pouze taková hra na schovávanou. Masku prostě aspoň jednou někdo měl a nosil, použil.

Myslím, že jí z části taky nosím. nevěřím tomu, že každý z nás je takový jaký opravdu je, ono to asi ani moc nejde. V práci také musíte být tvrdší a mazanější, a mít tvrdé lokty a můžete chodit přes mrtvé. A doma s lidmi co znáte mužete být skvělí společníci. Maska se nosí v lásce i životě samotném. Možná je to i škoda, protože vlastně nikdy nevíme jaký druhy opravdu je. Neznáme ani samy sebe. Já nosím masku zhruba od deseti let, kdy jsem poznala, že v mém okolí jsou lidé co mě nikdy nebudou brát takovou jaká jsem a hodně často jsem na svou otevřenost doplatila. Nosila jsem masku i ve vztazích. Někdy se stane, že Vám ta maska jakoby přiroste a nemůžete se jí zbavit, už je vaší současí a nemůžete bez ní žít a fungovat, snažíte se jí zahodit a najít sebe sama a ono to nejde. Možná jednou masku shodím, kdo ví .....


0 komentářů:

Okomentovat

Krásný den všem

Ocenění blogu

Ocenění blogu