pátek 18. května 2012

Sukýnka, pruhované triko, kecky a top uřízlé džínečky s vestičkou a korálky

dva dny venku je už opravdová kosa, je polovina května a venku jsme včera předevčírem měli pod deset stupnu. Šílený člověk není schopny se moc zahřát. pořát nevím co si koupit za oblečení na léto. Dostala jsem džínovou sukýnku, koupila jsem si pruhované tričko, dneska jsem si vzala na sebe punčochy, pletenou vestičku kecky, a uřízla jsem jedny natrhaný džínsy.



Jelikož je fotek opravdu dost, tak zbytek naleznete pod perexem článku :-))






Pletená vestička, tu už mám asi 3 roky od kamarádky z Pilínkova :-)), Korálky červené mám od své šéfové :)), tričko jsem si včera koupila a punčošky donesl Ježíšek od pané šéfové :-)) a botky kecky donesla pané šéfová z druhé firmy :-)) Jojo mám to dobře udělané že jo? No ženský, pořád kšeftujeme z hadrama a pořád toho máme všichni málo.






 korálky od paní ředitelky ....
kecky od Evičky :-))

Oranžové třičko, džínová sukýnka :-))


 Néé, nezhubla jsem :-((
 ustřihla jsem si zase trošku ofinku :-)))




 džínová sukýnka, třičko a kecky


0 komentářů:

Okomentovat

Krásný den všem

Ocenění blogu

Ocenění blogu