čtvrtek 12. dubna 2012

Moje šílená únava ze všeho a všech

Poslední dobou jsem úplně chcípnutá, na nic si nedokážu udělat čas a na nikoho. Jsem fakt k smrti unavená. Odpadnu odpoledne po práci jak hruška, někdy v noci ani nespím. Mám hrozně práce. Ono to možná není vidět, ale ta práce je. On každý chce něco a támhke támhke to a práce se kupí. Teď jsem dělala nedávno spot fotoprezentaci z jedné akci z českého dubu, potom ještě z vánoční akce naší firmy, teď musím z kompletovat velikonoce a ples vozíčkářů se nám blíží, takže toho je mraky, do toho opravuji částečně webovky firemní a potřebuji tam zazálohovat data. Ke všemu jsem sloužila dnes navíc v osobní asistenci u jedné klientky za jednu holčinu co omarodila. To berul chápu to, ráda to za druhý vemu. V práci mně taky vycházejí maximálně vstříc, takže opravdu není problém. Jen mně trochu mrzeli ty velikonoce, že když jsem sloužila v neděli, měla jsem to nakopané, a už jsem to nesestavila, chtěla jsem strávit čas u kamaráda a jeho dcerky a pak kámošky, pak jsem měla v uterý volno, jenže co volno, když jsem musela zase všechno dělat pro druhou firmu odpoledne, jít do města, úřady, nákup atd.

Taky jsem ještě nezaplatila ani z magistrátu psy, takže jak k tomu sednu dám příkaz k uhradě a pošlu to. Vlastíčkovi jsem musela koupit nový džínečky. Vyrostl hrozně moc. Všechno mu je malé. Dneska jsem ještě na večer prala. Pak jsem nějak usla v posteli v půl osmé a vstavala po osmé, a mastila zase se psem, vyndala prádlo, uložila prcka a pořád něco. Hrozně mi chybí odpočinek, takový to, že by někdo něco udělal taky za mně. No nic no ono to dělá i to děsné počasí, protože tady je fakt hrozně, jen leje pro změnu. Když nesněží tak leje. Dneska mi fakt byla hrozná zima, jsem promokla jak myš. Těším se až bude lépe.

 Vlastíček v nových džínečkách ze secun handu za 45 korun

 Tahke bundička je taky ze sekáče za 25 korun, byl na ní flek a já ho jedním praním hned dostala dolů



Krásný den všem :-)))

3 komentářů:

Lucka řekl(a)...

Dájo, určitě nejsi sama. Zdaleka nemám takový fofry jako ty, a cítím se taky jak zpomalený film a unavená. Zkrátka počasí má na nás vliv a pořád se rapidně mění a většinou je ošklivo. Každý si stěžuje, takže věřme, že až se oteplí a sluníčko se na nás bude smát častěji, obživneme i my. Přeju vám hezký víkend, Lucka

Anička řekl(a)...

Takové nákupy vždycky udělají radost, tady ve Švédsku je bazarů spousta, někdy se tam dají najít hotové poklady :-)

Iva řekl(a)...

Dajo, to se určitě zlepší. Asi to bude jarní únava. Nejhorší jsou ty změny počasí. :-D
Vlastíček je velký fešák. V "sekáči" se dají koupit úplné poklady. Přeji pohodový víkend. :-))

Okomentovat

Krásný den všem

Ocenění blogu

Ocenění blogu