pátek 6. dubna 2012

Jak jsme byli v obchodním domě

Dnes jsem měla docela náročný den, práce v terénu na asistenci u klientů. Po práci jsem mastila hned do školky a ze školky z malým na banku dát výplatu a taky objednat si tu novou platební kartu. Zablokla jsem si kartu, protože jsem nakonec opravdu peňěženku ztratila. Šla jsem si vystavět novou. Z Vlastíčkem jsme po bance šli do drogérky, tam jsme kouoili pronto na prah, kapesníčky, já sobě pudr  anové stíny, a tak různě. Kouila jsem tam nějaké velikonoční odzoby. Potom jsme šli do obchodního domu, kde jsme objednali si hranolky a kuřecí maso obalované v těstíčku. Malej se nudil a hrál si zatím na PSP. Dostal odemě hru . Močátka GeForce od disney. A tak hraje hry. V restauraci pak si dal semnou. Když jsme vyšli ven kouila jsme mu dvě pomlázky na pondělí. Pujdem na koledu.

více po rozkliknutí perexu ....













2 komentářů:

Amelie řekl(a)...

Tééda, takovýho jídla....to bych si taky dala. Co to je za hru? Vlastík je nádhernej, má krásnej úsměv.

ilon řekl(a)...

Darinko - je vidět, že jste si to užili.
Jinak ti přeji krásné Velikonoce, ať máte bohatou pomlázku a Vlastíček, ať všechny pěkně vymrská :)))

Okomentovat

Krásný den všem

Ocenění blogu

Ocenění blogu