úterý 7. února 2012

Tak jaký film si dnes pustit?

Děs, dnes se vůbec nemohu hnout. Bolí mně celé rameno, záda ani necítím. Jsem celá dřěvěná. Je zima, pořád zima. Přemýšlím co budu dnes dělat krom uklázení, praní a zase mé práce, kde budu překopírovávat zprávy a děkovné dopisy. Přemýšlela jsem, že bych udělala na večír nějaké tematické video. Jen nevím téma napadá mně Harry Potter, Stmívání a nebo něco úplně jiného. Možná udělat jen slide show z fotek, napsat nějaký článeček, přečíst si nějakou recenzy a tak.




Musím ještě do školky, v té zimě se mi nikam nechce, jenže člověk musí. Zase budu muset nakoupit nějaké pečivo. Doma hodit asi teplou vanu v bylinkovém sprchovém gelu od radoxu, ten je fajn. Udělám si čajík. Poslední dobou mně nebaví, ani žádný film, na co by se dalo koukat. Miluju francouzské komedie s Pierem Richardem, Gerardem Depardiem a take Christianem Clavierem. Hodně dobrá komedie je Strážný andělé z roku 1995, bezvadné hlášky.




Nedávno jsem viděla film s Renem a Portmanovou Leon. Užasný film, miluju ho. Je nepřekonatelný. Právě doma mám rozpracované jedno tématické video. Naví vůbec filmy od Luca Bessona mohu. Je to genius. Dlouho jsem nezkoukla nic od Tima Burtona.Jednou bych chtěla zkouknout Mrtvou nevěstu, ještě se mi nepoštětsilo. Tak třeba na to bych mohla kouknout. Burtonovi filmy fakt žeru, má skvělé ironické prostředí děje filmu, skvělé kostými. Před půl rokem jsem si taky vzpoměla na Burtona ve filmu Batman, teď nevím jaký to byl díl, ale nějaký ten první, kde hrál Dany de Vito tučnáka. Taky Burtonovo dílo.


Co se týká filmů, jsem docela náročný divák. Nezkozknu kde jakou kravinu. Záleží, ale i na náladě. Někdy fakt zkouknu, nějakou blbost na uvolnění, kde nemusím nad ničím přemýšlet. Nevím proč, ale docela se mi libí, český film Pusinky se Sandrou Novákovou. Je to prostě zvláštní film.


Když jsem u českých filmů, užasný je film Natěrač s Budařem, Čvančarovou a Issovou. To je fakt super film, natočený podle divadelní hry. Má skvělí děj, spád, hlášky. Prostě super.






No tak uvidím nakonec u čeho večer zakotvím, jestli někde neusnu. Možná si pustím nějaký animák. Animovaných pixarek není nikdy dost.






A co Vy poradíte mi? Máte nějaký fajn typ na film?



0 komentářů:

Okomentovat

Krásný den všem

Ocenění blogu

Ocenění blogu