středa 29. února 2012

Jsem zhřešila


Ah jo, nedržím dietu tak dlouho, abych si mohla dovolit zhřešit, ale včera v noci jsem fakt dostala chuť a měla jsem hlad trochu a dala jsem si jogurt kostík. Škoda, že jsem to nevydržela a opravdu si dala. Tak dnes se pokusim po té páté už opravdu nejíst.
Přemýšlím, co si dnes k večeři udělám, napadlo mně si koupit nějaké nudle a jen do toho čerstvou zeleninu.  Dneska už musím aspoň na malinkatý nákup, potřebuju si koupit nějaké aktivie, ty jsou nejlepší.  A taky nějaký vitamíny v tubě v podobě šumáku do vody, udržují mně ve formě. Ten pitný režim je opravdu základ.  Mám hroznou chuť na sladký, ale místo sladkého si dám jablíčko, nebo odpo koupím třeba nějakou fitness tyčinku.
Tak mi prosím držte palečky. Krásný hubnoucí den všem.

0 komentářů:

Okomentovat

Krásný den všem

Ocenění blogu

Ocenění blogu