pátek 10. srpna 2012

Nakopnutá Semtexem

Tak jsem vyzkoušela jeden z energiťáků značky Semtex. Nikdy jsem ho neměla. Nebyl špatný, ale znám mnohem lepší. Chuťově byl docela hnusnej, mnohem lepší je můj miláček Monster.




3 komentářů:

Daja řekl(a)...

Ahojky ty nepotřebuješ žádný semtex,jsi dynamit sama o sobě!!!Pěkná budndička dobré brýličky hezký ůsměv a synek s náplastí a také z ůsměvem!!!!!Prostě paráda !Zdraví a hezké prázdniny posílá Daja.

Lucka řekl(a)...

Ahoj Dájo, taky myslím, že žádný takový nápoje nepotřebuješ. :-) A já bych byla opatrná, pít tyhle nápoje asi není nic zdravýho a prospěšnýho. Radši to vynech. Jinak přeje hezký zbytek srpna.papa Lucka

Amelie řekl(a)...

Jejda, to jsem nikdy nepila...Já si dodávám energií Colou.

Okomentovat

Krásný den všem

Ocenění blogu

Ocenění blogu