sobota 5. května 2012

Cesta z města - Pilínkov květen 2012


Dneska jsme vyrazili k naším známím do Pilínkova, to je taková odlehlá část Liberce. Spíš vesnička, šílený klid, 8km od ještědu. Pilínkov je za Doubím a Vescem. Když přijedete máte pocit, že jste se ocitli někde daleko od Liberce. Je tu klid, pohoda. Kamarádka má deset dětí ve věku od 21 do 1 roku. Znám jí od naší Majdy, protože naše Majda s její nejstarší dcerou právě chodila na základní školu asi od páté třídy spolu chodili do třídy.
Bydlej v domečku ve fiňáku . Když se malej narodil byla první kdo za mnou přišel. Když jsem se rozešla v těhotenství se svým letitým partnerem byla první kdo mi pomohl, ke komu sem jezdila, abych nebyla sama a nezbláznila se z toho všeho. Prostě k ní mám vždy blízko. Je to pro mě kamarádka a kamarádu je málo. Má sama svých problémů, ale o děti se stará skvěle. A umí dobře vařit J
Vlastíček si nejvíc rozumí s těma mladšíma Sabinkou 6,5 , Amálkou 4, potom pro něj Deniska a Davídek jsou maličký, s nima si nerozumí a zase Natálka 9, Nikola 14, Dominik 13 jsou pro něj už moc velký a zbytek je 17 – 21.
Vlastík  si dnes v klidu hrál na zahradě, bylo krásně, dokonce nikoho nenapadl, nekopal, nekousal.Takže super. Nemusela jsem řešit hádky, bitky. V tomhle jsem se dnes opravdu přesvědčila, že kapičky nám zabírají.
Když jsme jeli autobusem domů, začal Vlastík zase být nervozní, zase měl nutkání zvracet. Dělá to z přepětí, nervozity.

 fotek je moc a tak je najdete pod perexem článečku

























































5 komentářů:

Amelie řekl(a)...

Prima fotky? 10 dětí? No fíííha, to je odvaha, na dnešní dobu.

miluš řekl(a)...

Tak jsem ti to tady kapku pročetla,koukám,že máš taky co dělat se synem,ale vydrž-bude uršitě lépe.Teda 10 dětí-nezávidím= doslova smekám. Krásný týden.

ilon řekl(a)...

Krásné fotky, Darinko :-) Tedy 10 dětí, tak před tvou kamarádkou klobouk dolů !!! A máš pravdu, přátelství je důležitá věc, každý by měl mít někoho, na koho se může spolehnout. Také mám to štěstí, jednu úžasnou kamarádku mám, které můžu říct všechno a vždycky mě pochopí :-)
Mimochodem, máš prostě úúúúúžasný brýle. Jsou tak cool !!!!
Krásný den ti přeju, Darinko :-)

Iva řekl(a)...

Darinko, přečetla jsem článek a prohlédla fotky - jsou pěkné. Náš príma kamarádku, taková mamina od tolika dětí ví co je život. Je to obdivuhodné v dnešní mít tak početnou rodinu. Přeji pohodový víkend a radost z Vlastíčka. :-))

Alis řekl(a)...

Ahoj Dájo, teda 10 dětí to je v dnešní době dost neobvyklý:). Určitě jste si užili pěkný den!!

Okomentovat

Krásný den všem

Ocenění blogu

Ocenění blogu