úterý 28. února 2012

Více protokolový klienti - messengery a klienti sociálních sítí


K napsaní tohoto článečku mně inspiroval nedávný problém s propojením více klientů do jednoho. Mám Facebook, mám ale i msn a icq a tak jsem přemýšlela jak tyhle programy nakopat do jednoho programu v mobilu, ale i v pc. Pro počítač se celkem osvědčil trilian, který ej více protokolový, ale i pidgin, jenže ten po čase házel rád chyby a nechtěl mě spojit s facebookem chatem. Samotné ICQ verze 7 má sice facebook chat, ale zase nemá msn, Qip zase má twittera, facebook, icq, ale nemá msn. No v počítači jsem to vyřešila snad jednou provždy programem Digspy, ten je více protokolový a má v sobě krom ICQ protokolu, msn, facebook, twittera, atd. Takže super. No v mobilu mám Nimbuzz, ale celkem dobře se i vyplatí mít program ebuddy. Samotné ICQ v mobilu problém není horší to je s jinými protokoli jako je msn, google talk, twitter aby to bylo pohromadě. Ebuddy má facebook, icq a msn, možná ještě něco teď už sama nevím.
Jestli si hodně píšete z mobilu se svými kamarády, určitě se vyplatí se takhle kouknout po víceprotokolovým messengeru. Dá, to, ale občas fakt fušku, protože, když už má všechno jak má mít, nemusí Vám vyhovovat ovládaním – prostředím atd. Na ovládání je fajn Nimbuzz a Ebuddy, ještě docela dobrý je progam +im, jenže ten dost seká mobilní telefony. Ten kdo má jen protokol facebook a ICQ je zavodou v tomto směru. Najde toho mraky. Já jsem zvyklá na messenger od Microsoftu. MSN se hodně používá v zahraničí, tady v české republice každý jen facebook a ICQ. Jinde to je jinak, místo facebook hodně používají Myspace.com a místo ICQ mají MSN od Microsoftu. Každý s protokolů a nebo sociální sítě má své výhody i nevýhody


0 komentářů:

Okomentovat

Krásný den všem

Ocenění blogu

Ocenění blogu